Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ‌خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، پانزدهمین جشنواره شهید رجایی ‌به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بر این اساس، دستگاه‌های برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال ۹۷ دستگاه‌های اجرایی کشور و در مجموع محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور، شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاه‌های اجرایی، براساس دوازده شاخص ابلاغی رئیس جمهور، شاخص اقدام برجسته و بر اساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه در استان‌های کشور انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جشنواره در ۱۲ شاخص ابلاغی رئیس جمهور ‌در حوزه اقدام برجسته حائز رتبه نخست شد و رئیس جمهور با اهدای لوح تقدیر ‌از امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی ‌نیروهای مسلح تقدیر کرد.

‌در این مراسم همچنین از وزارتخانه‌های نفت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان حفاظت محیط زیست، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، استانداری‌های قزوین، سمنان و خراسان جنوبی، سازمان ثبت احوال کشور، شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(مادر تخصصی توانیر) ‌ مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 4705277 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران سمنان روابط عمومی وزارت دفاع میراث فرهنگی شهید رجائی مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف ایران لایحه تجارت برجام ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور