Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:02:41 GMT

چرا انتقال کاپیتان سیتی به رئال مادرید منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۳۶۱

چرا انتقال کاپیتان سیتی به رئال مادرید منتفی شد؟

حدود یک دهه قبل داوید سیلوا، کاپیتان فعلی منچسترسیتی در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت.


به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا که در سال 2010 و از والنسیا راهی منچسترسیتی شد، در این نه سال عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر ارائه داده و هفته گذشته این بازیکن به رکورد 400 بازی برای سیتیزن ها نیز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید سیلوا که آخرین فصل حضور خود در سیتی را سپری می کند، بعد از جدایی ونسان کمپانی تبدیل به کاپیتان اول این تیم نیز شده است. اما نشریه سان مدعی شد حدود یک دهه پیش و قبل از انتقال داوید سیلوا به منچسترسیتی، وی در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشته، اما این انتقال در نهایت منتقی شده است.

 

 

پس از دیدار والنسیا مقابل رئال مادرید، فلورنتینو پرز به قدری شیفته بازی داوید سیلوا می شود که به اطرفیانش می گوید چمدان های داوید سیلوا را به رختکن ما ببرید، زیرا او سال بعد بازیکن رئال مادرید خواهد بود.

 

اما به نظر می رسد تمایل زیاد داوید سیلوا به مشروبات الکلی و حضور در مهمانی های مختلف، رئال مادرید را از این انتقال منصرف ساخته است. البته هافبک اسپانیایی در دوران حضور در سیتی بازیکنی بی حاشیه بود و هرگز اخباری از این دست در مورد وی منتشر نشد.

رئال مادرید دیوید سیلوا منچستر سیتی فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان