Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:36:32 GMT

همت پور وسیاری کارآفرین زنان نمونه کشور

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۵۷۲

همت پور وسیاری کارآفرین زنان نمونه کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند  ، آمنه سیاری مدیر عامل شرکت تعاونی الغدیر سربیشه و فعالیت در تولید عروسک‌های محلی و مریم همت پور مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی زنان الزهرای شهر مود با فعالیت در برک بافی و حوله بافی، رتبه‌های برتر دومین دوره انتخاب مردمی کارآفرین زن نمونه کشور را کسب کردند که در مراسمی با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزیدگان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتخاب آراء مردمی برگزار می‌شود که برگزیدگان آن در فهرست کارآفرین معرفی شده در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده قرار می‌گیرند.

در دوره قبل انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور، از خراسان جنوبی فاطمه ذاکریان مدیرعامل شرکت تعاونی زنان روستای خراشاد به عنوان کارآفرین نمونه کشور انتخاب شده بود.

انتهای پیام/ک

دو بانوی خراسان جنوبی جزو زنان کارآفرین برتر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد