Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از ای.آر.وای نیوز، «فواد چوهدری» وزیر فناوری اطلاعات پاکستان اعلام کرد: احتمال بسته شدن آسمان پاکستان به روی پروازهای هندی یا پروازهایی که مقصد آنها خاک دهلی نو است افزایش یافته است.وی تصریح کرد: تصمیم نهایی در این خصوص توسط شخص عمران خان نخست وزیر پاکستان گرفته می‌شود.

فوادچوهدری تاکید کرد: علاوه بر این ممکن است مسیر زمینی مبادلات تجاری میان دولت هند و افغانستان نیز بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فناوری اطلاعات پاکستان گفت: پیش از اخذ تصمیم قطعی تمام جوانب و احتمالات ممکن سنجیده می شود و پس از آن رای دولت اسلام آباد اعلام خواهد شد.عضو ارشد حزب تحریک انصاف اضافه کرد: تصمیم یک طرفه هند در مورد کشمیر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و اسلام آباد هیچ گاه از تلاش های خود برای حمایت از مردم کشمیر دست برنمی دارد.

گفتنی است پیش از این نیز نزاع میان هند و پاکستان باعث بسته شدن آسمان اسلام آباد به روی پروازهای هندی شد که طی 4ماه باعث به وجود آمدن خسارت 4میلیارد و 300 میلیون روپیه ای برای شرکت هواپیمایی هند شد.اگر آسمان پاکستان به روی هند بسته شود دولت مردان این کشور مجبور خواهند شد از مسیر جایگزین عمان استفاده کنند و دور شدن مسیر هزینه های زیادی را به آنان تحمیل می کند.

طی هفته های اخیر دولت دهلی نو با لغو قوانینی که تناسب جمعیتی را در کشمیر حفظ می کرد تنش های زیادی را در منطقه ایجاد کرده است.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پیرو نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ بعداز ظهر امروز یکشنبه، ۲۶ فروردین بسته و همه پروازها تا زمان اعلام شده، باطل است.

پیش از این نیز بر اساس نوتام صادره شماره ۱۱۳۵ فرودگاه مهرآباد از ساعت ۰۲/۳۰ بامداد تا ۰۷/۳۰ صبح بسته اعلام و تمامی پروازهای این بازه باطل اعلام شده بود.

اعلام برنامه لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد + ساعت کد خبر 844187 برچسب‌ها فرودگاه مهرآباد هواپیما - فرودگاه ایران هواپیما

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • ایران کاملا در یک اقدام قانونی از خود دفاع کرده است
  • پای حرف شما در بسته صدای مردم 
  • حمله ایران به اسرائیل بازتاب عزت، کرامت و صلابت اسلامی است
  • تمدید لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد
  • آسمان این کشور به روی پروازها بسته شد