Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:31:23 GMT

شهداء قهرمانان ملی ما هستند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۶۱۵

شهداء قهرمانان ملی ما هستند

اسکندرپور گفت: شهداء میراث و قهرمانان ملی ما هستند و به تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری شیراز صیانت از این ایثارگران ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در روز (چهارشنبه 6 شهریور) ضمن واکنش به اتهام حذف عنوان شهید از تابلوهای خیابان‌ها در شیراز گفت: گاهی در فضای مجازی دیده می‌شود که اقداماتی را به شهرداری و شورای شهر کنونی نسبت می‌دهند که واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شیراز ادامه داد: سعی در اینکه مدیریت شهری در شیراز را نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس بی‌توجه نشان داد، تهمت بزرگی است و نباید برخی به خود اجازه دهند تا بدون تحقیق این اتهامات را به مسئولان شهر نسبت دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه این تابلوها مربوط به شهرداری فعلی نیست گفت: شهردار شیراز تصریح کرد: در تمامی این تابلوها که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان سازمان ترافیک به چشم می‌خورد که این سازمان از سال 95 حذف شده است.

 

اسکندرپور اضافه کرد: البته این اطمینان وجود دارد که مدیران اسبق شهرداری شیراز نیز در این زمینه کاری به صورت عمدی انجام نداده‌اند.

 

شهردار شیراز تصریح کرد: چطور ممکن است در مقابل شهداء که جان خود را فدای این مرز و بوم کرده‌اند بی‌تفاوت باشیم و لازم است تا تاکید کنیم که شهداء به یک حزب خاص تعلق ندارند بلکه متعلق به همه ملت هستند.

اسکندرپور با انتقاد از تخریب میراث معنوی مردم از سوی برخی بیان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهداء از افتخارات شهرداری و شورای اسلایم پنجم شیراز است اما برخی قصد دارند با تخریب دیگران تنها خود را مدافع این ارزش‌ها نشان دهند.

 

 وی افزود: شهداء میراث و قهرمانان ملی ما هستند و به تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری شیراز صیانت از این ایثارگران ابلاغ شده است.

 

در حالیکه حذف عنوان «شهید» از سوی برخی به دوره‌ فعلی شهرداری شیراز نسبت داده می‌شود اما با ارایه توضیحات در صحن علنی امروز شورای شهر، طراحی و نصب این تابلوها را به در دوره‌ پیشین شورا و شهرداری شیراز نسبت داد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان هفته دولت استان بوشهر مسجد ماه محرم روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد پیرغلامان حسینی شورای اسلامی شهر شیراز شهداء شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ شده است. - اخبار استانها -

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم بر اساس همین نگاه تدوین کرده است، گفت: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به 100 درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده 2 هم حدود 70 تا 80 درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، افزود: براساس همین اهمیت، وارد مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در سال 1403 می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، 15 میلیارد تومان و در سرجمع 1200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده 3، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء