Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@14:02:46 GMT

لاشه دو توله خرس در سایت زباله سی سخت پیدا شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۹۵۵

محسن جعفری نژاد بسطامی در گفتگو با مهر، افزود: لاشه این دو توله خرس در سایت زباله شهر سی سخت پیدا شده است.

جعفری نژاد بسطامی با بیان اینکه به محض اطلاع از موضوع نیروهای محیط زیست در منطقه حاضر شدند، اظهار کرد: اقدامات لازم برای نمونه گیری و پیگیری علت انجام شده است.

جعفری نژاد بسطامی گفت: ضعف فرهنگی، عدم شناخت نسبت به ارزش های حیات وحش و کمبود نیروهای حفاظتی از جمله مشکلات موجود برای پوشش کامل عرصه های استان یک آسیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور حیات وحش می تواند نشانه خوبی از تعداد و پراکنش باشد، اما گاها عدم شناخت اصولی از محیط زیست توسط انسان ها آسیب هایی را رقم زده است.

جعفری نژاد خواستار فرهنگ سازی رسانه ای در این راستا شد وگفت: امید است با نگاه صحیح، فرهنگ سازی در این راستا  را داشته باشیم.

مدیرکل محیط زیست استان با اشاره به نگاه اکولوژیک به چنین مواردی، بیان داشت: پیدا شدن حیات وحش در مناطق مختلف می تواند نشان از پراکنش مناسب باشد، اما این موضوع با تعارضاتی همراه است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمزه محمدی گفت: انتقال هرگونه پسماند خشک و‌ تر از شهرستان‌های همجوار به سایت پسماند شهرداری خوزی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر انتقال زباله‌های منطقه ویژه پارس جنوبی به سایت پسماند شهرداری خوزی، اظهار داشت: سایت پسماند شهرداری خوزی بر اساس قرارداد به بخش خصوصی واگذار شده و شرکت طرف قرارداد شهرداری، اجازه حمل پسماند از هیچ شهرستانی را ندارد و اگر کسی با این شرکت پیمانکار قراردادی بسته خلاف قانون است.

فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اساس قانون موضوع در دست بررسی است و چنانچه شخص یا اداره و نهادی تخلفی در این خصوص کرده باشند با آن ها برخورد قانونی می شود.

محمدی افزود: در حال حاضر در مکاتبه با اداره محیط زیست شهرستان ، خواستار جلوگیری از ورود کامیون‌های حمل زباله خشک و‌ تر به سایت حمل زباله شهرداری خوزی شده‌ایم و در صورت تکرار این موضوع ، با متخلفات برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • حجم آب دریاچه ارومیه ۱.۶ میلیارد متر مکعب افزایش پیدا کرد
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست