Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز یک جریان خزنده غرب‌گرا در داخل که شاخص فعالیت آن‌ها تغییر محاسبات نسبت به ولایت فقیه و جایگاه رهبری و اختیارات آنان و تغییر سیاست خارجی است، فعال هستند. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته جهانی مسجد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم اظهار داشت: مسجد یک رسانه بزرگ است که می‌توان از آن برای تبلیغات استفاده کرد و ماه محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای استفاده از این ظرفیت مسجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر تقویت و احیای دوباره نقش مساجد گفت: مسجد یک پایگاه تحقیقاتی نیز هست که البته در برخی از موارد مشکلاتی برای اداره مسجد دیده می‌شود که این مشکل با همکاری قابل حل است. 

رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به دشمنی سابقه‌دار آمریکا با ایران افزود: در طول 18 سال گذشته با وجود روسای جمهور مختلف این دشمنی از سوی آمریکا ادامه داشته و میلیاردها دلار از سوی دولت آمریکا برای این دشمنی هزینه شده است. 

وی با اشاره به ارکان قدرت و اقتدار ایران اسلامی بیان کرد: ترامپ نیز به ارکان قدرت ایران اعتراف کرده و گفته اگر این ارکان را از ایران بگیریم می‌توانیم آن را شکست دهیم؛ نخستین عامل اقتدار، انسجام ملی و وحدت زیر فرمان ولی فقیه است. 

سعیدی با بیان اینکه دومین عامل اقتدار، اقتدار منطقه‌ای است، عنوان کرد: نفوذ معنوی ایران اسلامی در یمن، فلسطین، لبنان، حزب‌الله، سوریه و عراق سبب شده که بی‌حضور ایران هیچ موضوعی در منطقه قابل حل و مذاکره نباشد. 

رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه نفت و گاز ایران سومین عامل اقتداری است که ترامپ به دنبال ضربه زدن به آن است، تصریح کرد: ترامپ تلاش می‌کند تا صدور نفت ایران را به صفر برساند و این تلاش برای گرفتن این قدرت است.

وی با بیان اینکه چهارمین عامل اقتدار ایران عامل دفاعی است، بیان کرد: زدن پهباد آمریکا برای آنان یک شوک بود، شاید تا قبل از آن به قدرت دفاعی ایران پی نبرده بودند، اما با زدن پهباد قدرت دفاعی ایران بر آمریکا آشکار شد. 

سعیدی با بیان اینکه راهبرد ترامپ، فشار مضاعف بر روی ملت ایران است و اعتقاد دارد که با گرفتن انسجام دیگر عوامل قابل مذاکره است بر حفظ انسجام ملی تاکید کرد و گفت: راهبرد ترامپ برای این کار فشار مضاعف بر مردم است تا مردم خسته شوند و شورش کنند. 

لزوم انسجام رسانه‌ها در استان فارس؛ مبانی رسانه تراز انقلاب اسلامی تبیین شودعرف: کارآمدی، انسجام، پیشرفت و ثبات چهار اولویت جمهوری اسلامی تا افق 1404اهواز| اصحاب رسانه در راستی انسجام و پیوستگی جامعه قلم بزنند

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در منطقه غرب آسیا با چند مشکل اساسی روبه‌روست، تصریح کرد: یک مشکل اساسی یمن است و آمریکا هیچ راهبردی برای بعد از جنگ یمن ندارند، مشکل دوم فلسطین و قدرت حزب‌الله است که از یک جریان کمک‌بگیر تبدیل به قدرت مولد شده است و منبع این مشکلات به زعم آمریکا ایران است بنابراین تمام تمرکز آمریکا و اروپا امروز روی ایران است. 

رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به در نظر گرفتن عنصر مقاومت از سوی مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب راهبرد مقاومت فعال در همه عرصه‌ها را مطرح کردند که سبب کنترل نسبی اوضاع سیاسی و اقتصادی شده و امروز  از آن وضعیت نارنجی عبور کردیم و امروز دوران تثبیت شده است. 

سعیدی از دولتمردان خواست تا تلاش کنند تا وضعیت معیشت مردم به حد تعادل برسد و فشار بر روی آن‌ها کاسته شود و گفت: راهبرد مقام معظم رهبری زمینه تغییر در مواضع دولت را فراهم کرده و امروز حرف‌هایی که رئیس جمهور و وزاری خارجه می‌زنند با گذشته متفاوت است و این همراهی دولتمردان و اتحاد و انسجام در برابر آمریکا یکی از دستاوردهای این زمان ماست.

رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده معظم کل قوا درباره الزامات تحقق مقاومت فعال نیز گفت: نخستین الزام شناخت تهدیدات داخلی و خارجی است که یکی از تهدیدات داخلی مسئله نفوذ است. امروز یک جریان خزنده غرب‌گرا در داخل که شاخص فعالیت آن‌ها تغییر محاسبات نسبت به ولایت فقیه و جایگاه رهبری و اختیارات آنان و تغییر سیاست خارجی است، فعال هستند. 

سعیدی با بیان اینکه دومین شاخصه این افراد، تبعیت گزینشی نسبت به ولایت فقیه است، گفت: این جریان با وجود اینکه مقام معظم رهبری فرمودند با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، می‌گویند راهی جز مذاکره با آمریکا نداریم.

وی با بیان اینکه نفوذی‌ها تلاش می‌کنند تا انقلاب‌زدایی از انقلاب داشته باشند، گفت: نفوذی‌ها می‌گویند مسئله رقابت صحیح در انتخابات بر روی اصول و مبانی آن نباید انجام گیرد. امروز فضای مجازی ابزار دست دشمن است و می‌تواند در انتخابات اخلال ایجاد کند و اندیشه‌ها و رفتار مردم را تغییر و تخریب کند که باید مراقب آن نیز بود. 

رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به رویکرد قوه قضائیه و تشکر از آیت‌الله رئیسی افزود: یکی از اهرم‌هایی که مردم به نظام امیدوار می‌شوند مبارزه با فسادی است که قوه قضائیه در پیش گرفته است. 

وی افزود: تحولات  حاضر در قوه قضائیه از دوره قبل آغاز شده بود و آیت‌الله رئیسی آن را گسترش داد، امروز جامعه نیاز به این دارد که هزینه جرم و خیانت بالا رود تا کمتر این اتفاقات در جامعه رخ دهد. 

انتهای پیام/ ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیات همراه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه صبح امروز به تهران سفر کردند و مورد استقبال وزیر امور خارجه کشور قرار گرفت.

اسماعیل هنیه در جریان سفر به تهران، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

کد خبر 840877 منبع: ایرنا برچسب‌ها حماس خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • سفر اسماعیل هنیه به تهران