Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود افشار دوست کارشناس والیبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شکست تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان برابر روسیه و بازماندن از حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان گفت: ابتدا به بازیکنان تیم ملی خداقوت و خسته نباشید می‌گویم، هنوز کار تمام نشده و شانس کسب عنوان پنجمی رقابت‌ها را داریم، تیمی ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رفت و طبیعتا شرایط همیشه برای تیم‌هایی که این شرایط را دارند سخت‌تر است، این طور که شنیدم تیم در روز آخر هم تغییراتی داشت و در نهایت آسیب دیدگی توخته هم مزید علت شد تا از توانایی هایمان   نتوانیم به صورت کامل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند نمی‌توانیم کوبا را هم ببریم 

 او افزود: تصور می‌کنم بازیکنانی که در کنار تیم جوانان بودند بعد از مسابقات قهرمانی جوانان جهان طبیعی است که در شرایط افت قرار بگیرند، این افت شاید به مسابقات نوجوانان خورد، البته دقیق اطلاع ندارم و بر اساس آرایش تیم چنین چیزی را مطرح می‌کنم، در مجموع بازیکنان زحمتشان را کشیدند، شاید خیلی از علاقه‌مندان کمتر فکر می‌کردند بتوانیم کوبا را ببریم و به جمع ۸ تیم برسیم، اما خوشبختانه این اتفاق افتاد، امروز هم بازیکنان تلاش کردند و نتوانستند نتیجه خوب بگیرند، آن‌ها باید راه را ادامه دهند و پنجمی را بگیرند.  

بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - کوبا ۰ / پیروزی مقتدرانه و دلچسب سرو قامتان در نخستین بازی مرحله حذفی

افشاردوست در ادامه گف: متاسفانه، چون بازی‌ها پخش مستقیم نداشت نمی‌توانستیم عملکرد بازیکنان را ببینیم و به همین دلیل تحلیل فنی ممکن نیست، زیرا نمی‌دانم ببه چه صورت بازی کرد، وکیلی به عنوان سرمربی دارای سابقه بسیار خوبی است و عنوان‌های زیادی در آسیا و جهان دارد و قطعا خودش بهتر از همه می‌تواند تیمش را تحلیل کند.  

هر تورنمنتی جذابیت خودش را دارد

کارشناس والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا برخی بازیکنانی که با جوانان قهرمان جهان شده بودند انگیزه کافی برای این مسابقات را داشتند یا خیر بیان داشت: ممکن است بازیکن آماتور این گونه باشد، زیرا هر تورنمنتی شرایط و جذابیت خودش را دارد، مسابقات قهرمانی جهان است و کوچک نیست و خودش می‌تواند ایجاد انگیزه کافی داشته باشد، اما نکته مهم اینجاست که مسابقات قهرمانی جوانان جهان نحوه آماده سازی به گونه‌ای بود که بازیکنان در اوج بودند، بدن ورزشکار همیشه پس از این حالت به افت می‌افتد که طبیعی است، این افت ممکن است برای برخی پیش آمده باشد.  

بیشتر بخوانید: حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد 

او افزود: نمی‌شد به این دلیل بازیکنی را نبرد، زیرا تیم ممکن بود در لحظات خاص به آن‌ها احتیاج داشته باشد، این اتفاق شمشیر دو لبه است، به نظرم وکیلی و کادرش تلاششان را کردند و خوب نتیجه گرفتند و اگر بتوانند به گونه‌ای عمل کنند و پنجم شوند کار بزرگی کردند.  

افشاردوست در پایان بیان داشت: ما در رده نوجوانان نباید به مدال فکر کنیم و باید به این فکررباشیم که چند بازیکن شانس درخشش و حضور در بزرگسالان را دارند منظور این است بحث بازیکن سازی برای آینده مهم‌تر از چند مدال است که نمی‌تواند بازیکن به جامعه والیبال تحویل دهد.  

بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۱ - روسیه ۳ / سرو قامتان از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جا ماندند / قهرمانی تکرار نشد

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از والیبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر اردن، با تغییرات بسیار قابل توجهی در کادر فنی خود روبرو شد و یورگن کلینزمن، هدایت این تیم را واگذار کرد اما با این حال، در اولین دیدار پس از جدایی سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها، آنها برابر تایلند متوقف شدند و هرگز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشتند.
هوانگ سون هونگ سرمربی موقت تیم ملی کره جنوبی درباره شرایط این تیم گفت: من و بازیکنان همه افکار یکسانی داریم. ما از اهمیت این موضوع آگاه هستیم. همچنین می‌دانیم که بازی خارج از خانه سخت و دشوار خواهد بود. ما به خوبی آماده شده‌ایم و من معتقدم که قطعا پیروز خواهیم شد و تمام تلاشمان را می کنیم تا پیروز شویم و به خانه برگردیم.
او ادامه داد: بازی سختی داشتیم. فردا هم بازی سختی خواهد بود. ما باید هماهنگی مورد نظرمان را پیدا کنیم. نه اینکه خودمان را با سبک حریف تطبیق دهیم. این پیش نیاز پیروزی است. ما سعی خواهیم کرد روی بازی خود تمرکز زیادی داشته باشیم.

وی افزود: 50 هزار تماشاگر به کره فشار آوردند. بازیکنان زیادی نیستند که گرمای ورزشگاه راجامانگالا را تجربه کرده باشند. من و بازیکنان بارها هوای گرم و حمایت پرشور تایلند را تجربه کرده‌ایم. ممکن است شرایط سختی در پیش داشته باشیم، اما معتقدم نباید نگران باشیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و 100% به آنها اعتماد دارم.
تیم کره جنوبی با پیروزی در دیدار برگشت مقابل تایلند می‌تواند نسبت به ادامه راه و صعود به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خوشبین باشد. این تیم با ۷ امتیاز صدر نشین گروه C مسابقات است و چین و تایلند هر دو با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم تعقیب کننده کره‌ای‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم