Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@06:08:31 GMT

غیررسمی؛ خوان میراندا از بارسلونا به شالکه پیوست

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۴۵۲

مدافع چپ 19 ساله بلوگرانا، در انتقالی قرضی به شالکه می پیوندد.

طرفداری- انتقال خوان میراندا به یوونتوس را باید منتفی دانست چراکه او به زودی راهی آلمان می شود تا در تست پزشکی شالکه حاضر شود.

به نقل از رومئو آگرستی؛ انتقال میراندا به یوونتوس عملی نخواهد شد؛ بارسلونا و خودِ بازیکن به شالکه پاسخ مثبت داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پنج شنبه راهی آلمان می شود تا پس از شرکت در تست پزشکی، قراردادش را امضا کند. موندو دپورتیوو نیز به جزییات این انتقال پرداخته است. میراندا نمی خواهد در تیم دوم بارسلونا بماند و در تیم اصلی نیز، فرصتی برای بازی پیدا نمی کند. بنابراین او با خروج از نیوکمپ موافقت کرده است. وی در انتقالی قرضی و دو ساله به شالکه می پیوندد اما بند خریدی در این قرارداد وجود ندارد. بارسا از شالکه تضمین می خواهد که میراندا به طور مداوم بازی کند. اگر این بازیکن در حداقل 20 بازی فصل جاری با پیراهن شالکه به میدان نرود، بارسلونا می تواند او را به اسپانیا برگرداند و سال دوم قرارداد لغو می شود. همچنین درصورتیکه بارسلونا به میراندا احساس نیاز کند، بازهم سال دوم قرارداد لغو می شود و او در تابستان آینده به ترکیب بلوگرانا اضافه می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴

مراکش به جمع ۵۰ کشور تامین کننده امنیت المپیک ۲۰۲۴ در فرانسه پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه گفت که مراکش به تضمین امنیت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس کمک می‌کند.

به گفته دارونین؛ پلیس مراکش به سازمان‌های مجری نظم و امنیت فرانسه در دوره برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی پاریس کمک خواهد کرد.

راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس

بدین ترتیب مراکش به جمع 50 کشوری پیوست که پیش از این با اعزام مأموران مجری قانون به فرانسه موافقت کرده بودند. در مجموع 2 هزار و پانصد پلیس و ژاندارم خارجی قبل و حین مسابقات در فرانسه حضور خواهند داشت.

بازی‌‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد)  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر