Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:12:56 GMT

صادقیان دومین سهمیه المپیک تیراندازی را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۴۷۳

صادقیان دومین سهمیه المپیک تیراندازی را گرفت

آرمینا صادقیان بانوی ملی پوش ایران با کسب بالاترین امتیاز جواز حضور در فینال تفنگ بادی را کسب کرد و دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ بادی بانوان در حالی تا دقایقی دیگر برگزار می شود که آرمینا صادقیان تیرانداز شایسته کشورمان با ۶۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ امتیاز به عنوان نفر هشتم راهی فینال شذ و با توجه به در نظر گرفتن نتیجه فینال موفق به کسب دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد .

 

 در این فینال ۶ تیرانداز در رقابت های جهانی و قاره ای موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند که ۲ سهمیه باقی مانده به چین تایپه و ایران رسید.


همچنین فاطمه کرم زاده دیگر تیرانداز کشورمان با ۶۲۶.۹ در جایگاه هفدهم جهان به کار خود پایان داد.

دراین بخش نمایندگان کشورهای، ایالات متحد امریکا، روسیه، کره جنوبی، هند دو ورزشکار، چین تایپه، آلمان، بریتانیا و ایران در فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

علاوه بر این امروز ۲ بانوی ملی پوش ایران در ماده تپانچه ۲۵ متر در خط آتش قرار گرفتند.

در این ماده و در مرحله دقت، گلنوش سبقت الهی با ۲۸۹ امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت و هانیه رستمیان با ۲۸۹ امتیاز بیست و هفتم شد.

 

مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور۵۴۳ ورزشکار از ۷۲ کشور جهان از ۵ تا ۱۲ شهریورماه در شهر ریو – برزیل در حال برگزاری است.

تیراندازی (اسلحه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد