Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ بادی بانوان در حالی تا دقایقی دیگر برگزار می شود که آرمینا صادقیان تیرانداز شایسته کشورمان با 628.3 امتیاز به عنوان نفر هشتم راهی فینال شد و با توجه به در نظر گرفتن نتیجه فینال موفق به کسب دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو شد .

گفتنی است در این فینال 6 تیرانداز در رقابتهای جهانی و قاره ای موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند که 2 سهمیه باقی مانده به چین تایپه و ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فاطمه کرم زاده دیگر تیرانداز کشورمان با 626.9 در جایگاه هفدهم جهان به کار خود پایان داد.

در این بخش نمایندگان کشورهای، ایالات متحده آمریکا، روسیه، کره جنوبی، هند دو ورزشکار، چین تایپه، آلمان، بریتانیا و ایران در فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور543 ورزشکار از 72 کشور جهان از 5 تا 12 شهریورماه در شهر ریو – برزیل در حال برگزاری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد