Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، چهارشنبه، ششم شهریور در مراسم گرامی‌داشت شهدای دولت که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: هفته دولت فرصتی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولتی به مردم است.
وی بر لزوم شناخت ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد و افزود: به‌دلیل این‌که مدت زمان زیادی از شهادت این عزیزان نگذشته می‌توان به ویژگی‌های مدیریتی این شهیدان پی برد کمااینکه این دو شهید دولتمردانی بودند که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان الگو فرض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی شهیدان رجایی و باهنر را عالم به کار و کاربلد توصیف کرد و افزود: مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود این دو شهید با گرفتن پُست، گذشته خود را فراموش نکردند.
استاندار لرستان تواضع و احترام به دیگران، انقلابی بودن، پیرو امام بودن را از دیگر ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: هفته دولت فرصتی به ما می‌دهد که در احوال شهیدان بررسی کنیم.
وی جنبه بعدی هفته دولت را اطلاع‌رسانی خدمات دولت دانست و با تاکید بر این‌که دولت بخش عمده‌ای از مسئولیت‌های نظام را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر به‌دلیل جنگ اقتصادی ناجوانمردانه دولت با محدودیت‌های مالی روبرو شده و مُسلم است که دولت باید بودجه داشته باشد تا بتواند هزینه کند و کاهش هزینه‌کرد به‌دلیل کاهش اعتبار است.
خادمی با اشاره به این‌که در چند ماه اول سال درگیر سیل فروردین بودیم و وقت دستگاه‌ها صرف رسیدگی به سیل‌زدگان شد، ادامه داد: در حوزه مسکن سیل‌زدگان و در حوزه کشاورزی پرداخت‌ها شروع شده است این در حالی‌است که در حوزه زیرساخت‌ها برخی دستگاه‌ها از امکانات و اعتبارات داخلی خود استفاده کردند.
استاندار لرستان با اشاره به این‌که در سیل اخیر آب، برق و گاز ۱۶۰۰ روستا در فاصله کم وصل شد که در نوع خود بی‌نظیر است، اضافه کرد: تمام استان درگیر سیل شد که با کار جهادی و با اعتبارات زیرساختی کارها شروع شده است اما خسارت‌ها بیشتر از اعتبارات اختصاص یافته است.
وی با ذکر این مطلب که در حوزه راه و آب روستایی و دیوارهای ساحلی مشکلاتی داریم، خاطرنشان کرد: در سفرهای مقامات ملی پروژه‌های زیادی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
خادمی با اشاره به این‌که در هفته دولت ۵۰۲ پروژه با ۹۶۵ میلیارد در لرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها ۱۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کنند اما با آن‌چه با نیاز استان‌ است فاصله داریم.
استاندار لرستان وظیفه دیگر دولت را رعایت حقوق شهروندان در مراجعات مردمی برشمرد و با ذکر این مطلب که دستگاه‌ها باید سطح رضایتمندی مراجعین را بالا ببرند، ادامه داد: بالا بردن درصد رضایت‌مندی ارباب‌رجوع در ادارات اولویت کاری است و حوزه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تکریم ارباب‌رجوع را نظارت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی استاندار لرستان هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از تحقق و در دست اجرا بودن بیش از ۹۰ درصد مصوبات حوزه اقتصادی سفر رئیس جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه اقتصادی داشتیم که تاکنون ۳۳ مصوبه، یعنی ۷۲ درصد آنها به‌صورت کامل اجرا شده‌اند. ۹ مصوبه دیگر که ۲۰ درصد آن‌ها هستند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

وی با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه دولت برای اجرای چهار مصوبه دیگر، بیان کرد: این چهار مصوبه پرونده قضایی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آن‌ها در دست قوه قضائیه است و اصولاً طرح آن‌ها در سفر رئیس‌ جمهوری تا زمانی که مشکل حقوقی دارند، نباید انجام می‌شد.

او به بازگشت به چرخه تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل‌شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به بخش گردشگری هستند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشتند و فعال شدند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه‌فعال بودند، با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

ابراهیمی به سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره و اضافه کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند.

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم