Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی در سومین هفته از اکران این فیلم منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:00 - 07 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۵۹۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی در سومین هفته از اکران این فیلم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده اصلی

فروش هفتگی: ۴۵۶,۹۶۵,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۸۳۴,۸۲۵,۰۰۰ تومان

کارگردان: آزیتا موگویی

بازیگران: بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر

خلاصه داستان: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و ...

ایکس لارج

فروش هفتگی: ۳۵۶,۸۱۶,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۵,۶۳۸,۵۶۷,۰۰۰ تومان

کارگردان: محسن توکلی

بازیگران: اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری،علی صادقی، رضا ناجی،علیرضا قادری، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی،احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام دوست،اکبر اصفهانی، سپیده مراد پور و با حضور بهاره رهنما

خلاصه داستان: «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت میکند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می‌شوند.

قسم

فروش هفتگی: ۳۴۶,۷۰۵,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۵۵۲,۳۱۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: محسن تنابنده

بازیگران: سعید آقاخانی، مهران احمدی و حسن پورشیرازی

خلاصه داستان: به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو میگیرم طلاقت میدم جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی اینکارو میکنم به جان نیاز...

 

تگزاس ۲

فروش هفتگی: ۳۳۷,۳۲۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲۴,۵۸۴,۳۸۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی

خلاصه داستان: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران

شبی که ماه کامل شد

فروش هفتگی: ۳۰۲,۸۲۸,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۷,۸۶۰,۶۴۹,۰۰۰ تومان

کارگردان: نرگس آبیار

بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون - با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی- با معرفی: آرمین رحیمیان

خلاصه داستان: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد.

قصرشیرین

فروش هفتگی: ۲۸۵,۱۹۳,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲,۶۴۲,۱۷۰,۰۰۰ تومان

کارگردان: رضا میرکریمی

بازیگران: حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا

خلاصه داستان: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است.

گفتنی‌ است فیلم‌های "روسی" با ۲۴۳,۴۱۴,۰۰۰ تومان "زهرمار" با ۲۱۱,۲۹۱,۰۰۰ تومان، "سرخپوست" با ۲۰۴,۰۹۳,۰۰۰ تومان و "نیوکاسل" با ۱۴۴,۴۸۰,۰۰۰ تومان رتبه های هشتم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایده اصلی تگزاس ۲ ایکس لارج قسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما

همشهری آنلاین: حالا پلتفرم‌ها در سریال‌سازی‌ و برنامه‌سازی‌ از تلویزیون هم پیشی گرفته‌اند و حتی در مقاطعی شبکه‌های ماهواره‌ای را که زمانی بیشترین بیننده ایرانی را داشتند، تا حدودی کنار زده‌اند. در میانه راه فعالیت رسمی ساترا و ورود این سازمان که زیرنظر رسانه ملی است، باعث شد که ساترا به بسیاری از پلتفرم‌ها مجوز فعالیت بدهد. با این حال از میان انبوه پلتفرم‌هایی که فعالیت رسمی دارند چند سکوی نمایش توانسته‌اند با تولید و پخش سریال‌های پرمخاطب و رئالیتی‌شوهای جذاب میان مردم جا باز کنند و سر زبان‌ها بیفتند.
یک نکته قابل توجه این است که برخی از همین پلتفرم‌ها نیز به‌خاطر برخی سرمایه‌گذاری‌ها نتوانسته‌اند به لحاظ اقتصادی دوام بیاورند و حیات کاری‌شان را از دست داده‌اند.
رفته‌رفته با زیاد شدن صدور مجوز برای تولید پلتفرم‌ها، بعضی از همین پلتفرم‌هایی که توانسته بودند موفق باشند حالا در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند. این دو پلتفرم زمانی بیشترین حجم تولید سریال را داشتند و هر از گاهی صدای کاربران را با افزایش هزینه اشتراک درمی‌آوردند.

پول بدهید، همه کار می‌کنند
اما یکی از این پلتفرم‌ها به‌خاطر صحبت‌های جنجالی یکی از مدیران خود درگیر حواشی بزرگی شده و باعث شده است که برخی از کارگردانانی که با این پلتفرم‌ همکاری داشته و دارند از همکاری با آنها انصراف دهند.
محمدحسن شانه‌ساززاده، یکی از مدیران ارشد این پلتفرم عنوان کرده: از زمانی که وارد این پلتفرم شدم بی‌اخلاقی خاصی میان کارگردانان و بازیگران دیدم. این بی‌اخلاقی در دیگر صنعت‌هایی که حضور داشتم نبود. بازیگران و کارگردانان در تعهد کاری و قراردادهایی که دارند بی‌اخلاق هستند. حتی این مدیر در واکنش به مصاحبه‌کننده که اگر این صحبت‌ها پخش شود، این پلتفرم بایکوت خواهد شد می‌گوید: اول و آخرش پول است. اگر به آنها پول بدهید، هر کاری می‌کنند.

واکنش کارگردانان و بایکوت پلتفرم
همین صحبت‌ها واکنش‌های اولیه را به‌دنبال داشت. همایون اسعدیان، کارگردان سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با این پلتفرم را در سریال «خسوف» و «شریک جرم» داشته، در واکنش به اظهارات شانه‌ساززاده درباره بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند گفت: آقای شانه‌ساززاده، یکی از مدیران ارشد نماوا، با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار داده‌اند. من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبوده‌ام و این صحبت‌ها بی‌سابقه است. به‌خصوص، وقتی مصاحبه‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم‌همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید، می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! قیاس به نفس می‌فرمایید، جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در 2پروژه با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تأسف است.
مازیار میری، از دیگر کارگردان سینما، نیز درباره صحبت‌های این مدیر گفته است: صحبت‌های این مدیر باعث تأسف است، اما بیشتر از این تأسف می‌خورم که مدیران فرهنگی کشور اجازه حضور چنین افراد کاسبی را در فرهنگ کشور می‌دهند.


کد خبر 846423 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است