Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: برنامه زمان‌بندی انجام شده برای اجرای رینگ چهارم از تقاطع نصف جهان تا اتصال به ادامه بلوار فرزانگان تا پایان سال ۹۹ است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علی‌رغم معارضات ملکی، تأسیساتی و مالی در مسیر رینگ چهارم، با هماهنگی و همراهی انجام شده پروژه‌های در حال اجرا مطابق با برنامه زمانبندی شده در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دغدغه جدی مدیریت شهری اصفهان این است که اولویت مشخص شده برای حلقه حفاظتی طبق برنامه پیش رود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست اجرای رینگ چهارم از تقاطع نصف جهان تا اتصال به ادامه بلوار فرزانگان در منطقه ۱۴ با حدود ۹ و نیم کیلومتر مسیر است، تصریح کرد: تمام برنامه ریزی‌های دوساله این است که مسیر ۹ و نیم کیلومتر و تقاطع‌های آن را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه زمانبندی انجام شده برای اجرای رینگ چهارم از تقاطع نصف جهان تا اتصال به ادامه بلوار فرزانگان تا پایان سال ۹۹ است، ادامه داد: امیدواریم این مهم محقق شود گرچه مشکلات زیادی داریم، زیرا حدود پنج کیلومتر مسیر در منطقه ۱۵ و یک کیلومتر مسیر منطقه ۱۰ باید آزادسازی شود.

مظفر خبر از پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه تقاطع نصف جهان داد و گفت: تقاطع نصف جهان دارای پنج پل در چهار سطح است که تقاطع بسیار بزرگی است و به عنوان یکی از ورودی‌های شرق اصفهان یک نماد معماری زیبا نیز برای آن طراحی می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت قابل قبول پروژه تقاطع غیرهمسطح آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل دو قسمت می‌شود، نخست پلی است که در حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه ظرف مدت ۱۰ ماه احداث خواهد شد، اما برای استفاده از پل نیاز است حدود یک کیلومتر از حلقه حفاظتی در منطقه ۱۴ همچنین رمپ و لوپ‌هایی که به آن اتصال پیدا می‌کند را اجرا کنیم که طبق برنامه زمانبندی شده خرداد ۹۹ پیش بینی می‌شود، اما طبق برنامه زمانبندی فشرده‌ای که تکلیف شده، باید تا پایان سال بتوانیم ادامه بلوار فرزانگان، حدود یک کیلومتر از رینگ در منطقه ۱۴ و هم تقاطع آفتاب را تمام و ترافیک سنگین شمال شرق و شرق اصفهان را به این مسیر انتقال دهیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: اولویت بندی کل مسیر رینگ مصوب شورای معاونان شده و تلاش می‌شود اولویت‌های بعدی رینگ ۷۸ کیلومتری شهر که در حدود ۴۵ کیلومتر آن در شهر اصفهان قرار دارد، مصوب و به استانداری و شهرستان‌ها ابلاغ و برنامه زمانبندی برای کل رینگ تعیین شود که اصفهان بتواند از کمک‌های دولت استفاده کند و شهرهای دیگر نیز آزادسازی‌ها را برای اجرای کامل این پروژه انجام دهند.

کد خبر 387496

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رینگ چهارم شهرداری اصفهان کلانشهر پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری

تین نیوز

پس از اولین برنامه توسعه دوچرخه در پاریس از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ با بودجه ای معادل ۱۵۰ میلیون یورو، برنامه جدید ۲۰۲۱-۲۰۲۶ با بودجه ای بیش از ۲۵۰ میلیون یورو به دنبال گسترش زندگی پیاده و ایجاد شهری ۱۰۰ درصد دوچرخه محور است. 

به گزارش تین نیوز، در برنامه اول، بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر تجهیز شده و ۵۲ کیلومتر مسیر موقت برای دوره کورونا ساخته شد. در برنامه جدید ۱۳۰ کیلومتر مسیر تجهیز شده دیگر در سطح شهر پاریس و نیز پاریس بزرگ (در تطابق با مسیر قطارهای بین شهری RER) اضافه خواهد شد. 

شبکه خدمات محلی با هدف امکان تردد دوچرخه سواران در تمام خیابان ها به گونه ای است که سفر با دوچرخه از مبدا تا مقصد امکان پذیر باشد. همچنین هدف شبکه ثانویه در پاریس بزرگ، تکمیل ساختار اصلی دوچرخه به منظور ایجاد سفرهای طولانی تر است. 

اهمیت گسترش زندگی پیاده در کشورهای توسعه یافته تا آنجاست که طی ده سال، سالی ۴۰ میلیون یورو در پاریس سرمایه گذاری شده است. 


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد