Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@06:05:52 GMT

قیمت دام زنده در ایام محرم نوسانی ندارد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۴۲۵۲

قیمت دام زنده در ایام محرم نوسانی ندارد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۶ تا ۹۷ هزار تومان به مغازه دار و ۱۰۵ تا ۱۰۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، از ثبات نرخ گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۶ تا ۹۷ هزار تومان به مغازه دار و ۱۰۵ تا ۱۰۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک هفته اخیر، قیمت هر کیلو شقه گوسفندی به سبب امتناع دامداران در عرضه دام با افزایش یک تا ۲ هزار تومانی در بازار روبرو شد که هم اکنون به سبب شرایط مساعد توزیع و بی رمغی بازار، قیمت نوسانی نداشته است.

ملکی قیمت گوشت گوسفندی در ایام محرم را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به آنکه تقاضا در ایام محرم برای خرید گوشت گوساله بیشتر است، از این رو قیمت گوشت گوسفندی و دام سبک نوسان چندانی در بازار ندارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو دام زنده را ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: بسیاری از دامداران تصور می‌کردند که امسال شرایط همانند سال قبل خواهد بود، در حالیکه امسال به سبب شرایط مساعد بارندگی و مرتع، دامداران با انباشت دام در واحد‌های خود روبرو هستند.

وی ادامه داد: با وجود فراوانی عرضه و کمبود تقاضا، نوسان خاصی را برای بازار محرم متصور نیستیم چرا که تقاضا در این ایام به اندازه عید قربان نیست.

ملکی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت وارداتی ارتباطی به گوشت داخلی ندارد، بیان کرد: اگرچه قیمت گوشت وارداتی به دلایل نامعلوم از کیلویی ۷۵ به ۸۰ هزار تومان افزایش یافته است، اما این موضوع ارتباطی به گوشت داخل ندارد چرا که مبنای قیمت داخل عرضه و تقاضاست.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان تصریح کرد: با وجود کاهش تقاضا در شهریور به سبب بازگشایی مدارس و افزایش هزینه خانوار و رکود حاکم بر بازار باید منتظر ماند و دید که قیمت گوشت در بازار به کدام سمت و سو می‌رود.

/باشگاه خبرنگاران جوان،

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟