Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:02:51 GMT

تجلیل از ۲۵ بازنشسته نمونه کشوری کردستان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۴۹۱۴

تجلیل از ۲۵ بازنشسته نمونه کشوری کردستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این مراسم از ۲۵ بازنشسته نمونه کشوری استان کردستان تجلیل شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با بیان اینکه میانگین حقوق بازنشستگان کشوری در سال گذشته ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان بود گفت:امسال با افزایش ۶۶۷ هزار تومانی این مقدار به ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی افزود: امیدواریم در سال‌های آینده با اجرای طرح همسان سازی حقوق‌ها وضعیت دریافتی بازنشستگان بهتر شود.
او تعداد بازنشستگان کشوری استان کردستان را ۲۲ هزار و ۸۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۲ درصد مرد و ۲۸ درصد زنان هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان  در ادامه از اختصاص زمینی برای مجموعه ورزشی و رفاهی بازنشستگان کشوری استان توسط استاندار کردستان خبر داد و گفت: خانه امید بازنشستگان کشوری کردستان کلنگ زنی و پروانه ساخت آن صادر شده است.

انتهای پیام/ت

اجرای طرح همسان سازی حقوق‌ بازنشستگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازنشستگان کشوری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال‌سازی شد

مهدی سیفی باغی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد معادن استان در سال گذشته، اظهار کرد: تغییر نگرش دولت در توسعه معادن از طریق سامانه‌های مربوطه از جمله کاداستر منجر به افزایش شفافیت در حوزه معادن شده است.

وی افزود: با توجه به مزیت‌های بالای استان در بخش معدن سازمان‌های توسعه‌ای وزارت صمت از جمله سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های تابع حضور فعال و مؤثری در این دوره در استان را داشته‌اند.

معاون امور معادن اداره‌کل صنعت، معدن تجارت استان کردستان بیان کرد: در سال گذشته با صدور ۱۳ فقره پروانه بهره‌برداری برای معادن جدید زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۱ نفر با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ ایجاد شده که برای بهره‌برداری از این معادن بیش از ۶ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال با ۶۶۹ درصد رشد نسبت به سال ۱۴.۱ سرمایه‌گذاری انجام شده است.

سیفی باغی خانی یادآور شد: در حال حاضر ۳۶۲ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ظرفیت اسمی ۲۳ میلیون تن در استان وجود دارد که برای بهره برداری از این معادن بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۳۴۰ نفر در این معادن فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در پایان سال گذشته ۲۰۷ معدن فعال و در حال تجهیز و ۱۵۵ معدن غیر فعال در استان کردستان موجود بود که جهت فعال سازی معادن غیر فعال فرایند مزایده عمومی برگزار شد و این معادن بعد از برگزاری مزایده عمومی به دارندگان صلاحیت قانونی واگذار شد.

کد خبر 6083356

دیگر خبرها

  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال سازی شد
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال‌سازی شد
  • این گروه از بازنشستگان از همسان‌سازی حقوق معاف می‌شوند؟
  • بازنشستگان بخوانند | این گروه از بازنشستگان از همسان‌سازی حقوق معاف می‌شوند؟
  • خبر مهم از اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با تغییرات جدید