Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:23:09 GMT

رضایت 94 درصدی بینندگان از «عصر جدید»

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۵۱۹۸

رضایت 94 درصدی بینندگان از «عصر جدید»

خبرگزاری آریا- مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» رضایت 94 درصدی مخاطبان این برنامه را به همراه داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما از جامعه آماری با جمعیت 818 نفر از افراد 15 سال و بالاتر در تهران و 32 شهر دارای مرکز صدا و سیما 65 و 3 دهم درصد پاسخگویان به نحوی بیننده «مسابقه عصر جدید» بودهاند که 94 درصد از این بینندگان در حد زیاد از این مسابقه رضایت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد، زنان با آمار 67 و نیم درصد و مردان با آمار 62 و 9 دهم درصد بیننده این مسابقه بودهاند. همچنین در میان گروه‌های سنی مختلف نوجوانان با 84 و 9 دهم درصد بیشتر از سایر گروه‌های سنی بیننده «عصرجدید» بوده اند.
مطابق این نظر سنجی 82 و 3 دهم درصد بینندگان «مسابقه عصرجدید» مهمترین هدف این مسابقه را کشف و معرفی استعدا‌های ناشناخته دانسته اند و اکثریت مخاطبان این برنامه را در این زمینه موفق ارزیابی کرده اند.
در ارزیابی بینندگان در این نظرسنجی 90 و یک دهم درصد فضا و دکور این مسابقه در حد زیاد موفق بوده و عواملی، چون جالب و جذاب بودن با 89 و 7 دهم درصد، حضور استعداد‌های متنوع از سراسر کشور با 86 و یک دهم درصد، جدید و به روز بودن با 86 درصد، هیجانانگیز بودن با 82 و 6 دهم درصد و گروه داوران مسابقه با 73 و 6 دهم درصد در جذب مخاطب این برنامه مؤثر بوده است.
بر اساس نظر شرکت کنندگان این نظر سنجی اجرای احسان علیخانی با آمار 97 و 2 دهم درصد در حد خیلی خوب بوده است.
60 و 6 دهم درصد بینندگان نیز گروه داوری انتخاب شده برای این مسابقه را در حد زیاد مناسب دانستهاند.
مرکز تحقیقات در این نظر سنجی اعلام کرده است 98 و 7 دهم درصد بینندگان این مسابقه داوران را از نظر پوشش و ظاهر مناسب، 94 و 6 دهم درصد از نظر نحوه بیان در حد خیلی خوب یا خوب ارزیابی کرده اند. تخصص و آگاهی مرتبط با اجراها، قضاوت عادلانه درباره اجرا‌ها و استدلال مناسب و مرتبط با رأی ارائه شده در رتبه‌های بعدی این بخش از نظر سنجی هستند.
33 و 3 دهم درصد از بینندگان «مسابقه عصرجدید» داوری امین حیایی و 26 و 2 دهم درصد داوری آریا عظیمی نژاد را بیش از سایر داوران پسندیدهاند. سید بشیر حسینی با 11 و 8 دهم درصد، رؤیا نونهالی با 5 و یک دهم درصد در رتبه‌های بعدی هستند.
براساس این نظرسنجی، 79 و 2 دهم درصد با شیوه انتخاب نفرات برتر توسط مردم در حد زیاد 17 و 8 دهم درصد درحد کم موافق هستند و 3 درصد نیز اصلا با این شیوه موافق نبودهاند. درحالیکه از نظر 54 و 7 دهم درصد بینندگان این مسابقه اصلا بدآموزی نداشته است، 16 و یک دهم درصد نیز اعلام کردند که برخی از اجرا‌های مسابقه عصر جدید در حد زیاد بدآموزی داشته و 29 و 2 دهم درصد بینندگان نیز بدآموزی آن را برای کودکان و نوجوانان در حد کم دانسته اند.
95 و 4 دهم درصد از بینندگان در حد زیاد و 3 و 7 دهم درصد در حد کم موافق ادامه پخش مسابقه عصر جدید هستند. 9 درصد نیز اصلا موافق ادامه پخش این مسابقه نیستند.
بنا بر نظر بینندگان این مسابقه در خصوص اینکه کدامیک از فینالیست‌ها باید به عنوان نفر اول انتخاب میشدند 48 و یک درصد فاطمه عبادی، را شایسته کسب عنوان اول مسابقه دانستهاند. «پارسا خائف» با 19 و یک درصد، محمدزارع با 16 و 7 دهم درصد، گروه دختران نینیجا با 5 و 8 دهم درصد و سعید فتحی روشن با 2 و 6 دهم درصد به ترتیب نفرات دوم تا پنجم از نظر بینندگان این برنامه در این نظر سنجی بودهاند.
بر اساس این نظر سنجی 45 و 9 دهم درصد بینندگان مسابقه عصر جدید را فاقد هرگونه نقطه ضعفی دانسته اند و از نظر 8 و 6 دهم درصد از بینندگان مهمترین نقطه ضعف مسابقه عصر جدید «رأی دادن داوران بر اساس احساس» بوده است. «خطرناک بودن بعضی اجراها» با 6 و 4 دهم درصد، «ارتباط تخصصی نداشتن داوران با اجرای شرکت کنندگان» با 5 و 6 دهم درصد در مراتب بعدی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رضایت عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان از رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات قطعی از گمرکات استان در یک ماه نخست انسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

 محمد علی خاشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: در یک ماه نخست امسال 238 هزار و 476 تن کالا به ارزش 23 میلیون و 637 هزار و 404 دلار از طریق گمرکات استان سیستان و بلوچستان شامل گمرک زاهدان، میرجاوه، میلک، چابهار و منطقه، بازارچه مرزی میلک، پیشین، گمشاد، کوهک و جالق سراوان و بازارچه ریمدان به خارج از کشور صادر شده است.

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این میزان کالا های صادراتی از نظر ارزش 26 درصد و از حیث وزن 78 درصد افزایش نشان می‌دهد، افزود: عمده اقلام صادرات قطعی گمرکات استان در این مدت کلینکر، سیمان، زغال سنگ، میوه، گوجه فرنگی و سایر محصولات کشاورزی بوده که عمده این اقلام به کشورهای پاکستان، چین، افغانستان و هند، صادر شده است.

مدیرکل گمرک زاهدان در خصوص آمار کالاهای صادراتی اظهار شده در سایر گمرکات کشور و خروجی از گمرکات و بازارچه‌های مرزی این استان، گفت: در فروردین ماه  84 هزار و 767 تن کالاهای صادراتی به ارزش  48 میلیون و 60 هزار و 869 دلار نیز از طریق گمرکات استان خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 16 درصد و از نظر وزن 19 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی به عملکرد حوزه واردات قطعی اشاره و عنوان کرد: دریک ماه نخست امسال  48 هزار و 258  تن کالا به ارزش 83 میلیون و  219 هزار دلار از طریق گمرکات استان وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ارزش 41 درصد افزایش  و از نظر وزن 52 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک زاهدان افزود: عمده اقلام وارداتی به استان شامل  برنج،  کنجد، دام زنده، گوشت ،چای، لوازم یدکی، پارچه، لاستیک اتومبیل سبک و سنگین و موز و برخی اقلام مجاز دیگر بوده که این اقلام بیشتر از کشورهای  پاکستان، هند، امارات متحده عربی، چین و افغانستان وارد شده است.

خاشی با اشاره به انجام تشریفات گمرکی در حوزه مسافری از طریق گمرکات استان، گفت: در یک ماه نخست امسال 22 هزار و 600 مسافر ورودی و23 هزار  و 700 مسافر خروجی از گمرکات استان خدمات  تشریفات مسافری دریافت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل مسافرین ورودی 22 درصد افزایش و مسافرین خروجی 38 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: ترانزیت خارجی در یک ماه نخست  امسال،  یک هزار و 815 کامیون و تعداد 57 واگن به وزن 36 هزار و 368 تن شامل برنج، پوست، گوگرد، پارچه، سنگ، خشکبار، ادویه چای و سیگار  از طریق گمرکات میلک، میرجاوه و گمرک منطقه آزاد به کشورهای پاکستان، افغانستان، آذربایجان، هند، امارات و عراق ترانزیت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 50 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال