Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@08:14:01 GMT

الکسیس سانچس به اینترمیلان پیوست

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۵۲۱۲

الکسیس سانچس به اینترمیلان پیوست

مهاجم شیلیایی منچستر یونایتد تست پزشکی اینتر را با موفقیت پشت سر گذاشت و در آستانه نهایی کردن قرارداد خود با نرآتزوری است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کالچیو میرکاتو، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد اینتر موفق شد که یک بازیکن شیلیایی جذب کند. الکسیس سانچس بعد از روز‌های تلخی که با منچستر یونایتد تجربه کرد از این تیم جدا شد و در فصل جدید برای اینتر به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن شیلیایی را حضور در شهر میلان تست پزشکی اینتر را با موفقیت پشت سر گذاشت و در آستانه معرفی به هواداران تیمش است.

قرارداد سانچس با اینتر به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری خواهد بود و دستمزد او ۵ میلیون یورو برای یک فصل است. اینتر در تابستان تغییرات بسیار خوبی با کونته داشته است و امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در سری A. دارد. این تیم در دیدار نخست خود توانست با ۴ گل لچه را در هم کوبید تا بعد از مدت‌ها طعم صدرنشینی را در سری A. بچشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الکسیس سانچز تابناک ورزشی اینترمیلان محمد علی نجفی هلال احمر علی اصغر پیوندی گروه هفت قاتل امام جمعه کازرون شهید باهنر شهید رجایی ناصر کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد

آفتاب‌‌نیوز :

در فاصله ۵ هفته مانده به پایان بوندس لیگا و در چارچوب هفته بیست و نهم، لورکوزن به مصاف وردربرمن رفت و به برتری ۵ بر صفر رسید و با اقتدار قهرمان شد.

بونیفیس (پنالتی)، ژاکا و ویرتس (۳ بار) برای لورکوزن گلزنی کردند.

لورکوزن برای اولین بار توانست در تاریخ خود قهرمان فوتبال آلمان شود.

این تیم با هدایت ژابی آلونسو هنوز در فصل فوتبال اروپا در هیچ رقابتی شکست نخورده است!

در جدول بوندس لیگا، بایرلورکوزن با ۷۹ امتیاز صدرنشین است و بایرن مونیخ و اشتوتگارت با ۶۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • تابلوی «شب پرستاره» ون‌گوگ پس از یک قرن به حقیقت پیوست!
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد
  • آسیاب شاه به تاریخ پیوست
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • چرا پای آهنگ «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟