Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@10:20:11 GMT

توزیع ویژه کالای اساسی محرم و صفر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۵۶۴۹

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: ۳۰ هزار تن برنج، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار تن روغن و ۱۰۰۰ تن چای برای محرم و صفر در نظر گرفته شده است. ناطقان:به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس قبادی شرایط بازار را نسبتا خوب ارزیابی کرد و گفت: قیمت  بیشتر کالاها  ثابت و یا رو به کاهش بوده  است و در معدود کالا‌هایی قیمت کم و بیش افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قبادی با بیان اینکه گرانفروشی به حداقل رسیده است، افزود: قیمت گوشت، مرغ، شکر، روغن، برنج ثبات نسبی پیدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مهر گفت: این نمایشگاه‌ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در استان‌ها با محوریت اصناف برگزار می‌شود.

قبادی از توزیع ویژه کالای اساسی ماه محرم و صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام به دلیل افزایش تقاضا در برخی کالاها، ۱۰۰ هزار تن شکر، روغن، چای، مرغ و گوشت قرمز توزیع می‌شود تا بازار دچار تلاطم نشود.

دبیر ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: این اقلام در اختیار ستاد تنظیم بازار استان‌ها قرار می‌گیرد تا در اختیار هیات‌ها قرار گیرد تا تقاضا‌ها به بازار وارد نشود.

وی درباره حجم اقلامی که برای محرم و صفر اختصاص داده شده گفت: ۳۰ هزار تن برنج، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار تن روغن و ۱۰۰۰ تن چای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت درباه قیمت این کالا‌ها تصریح کرد: برنج ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، مرغ ۱۲۵۰۰ تومان، گوشت گوساله وارداتی ۵۵ هزار تومان و روغن نباتی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود و نرخ چای نیز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: ماه محرم ، صفر ، کالای اساسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماه محرم صفر کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.

شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳