Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صنعت خودرو آذربایجان که با همکاری شرکت ام جی چین اقدام به مونتاژ ۲ مدل خودرو می‌کرد، دفتر مرکزی خود را در تهران تخلیه و حالا بعد از چند هفته همان دفتر قرار است تبدیل به مشاوره املاک و بانک شود. تاریخ انتشار: 11:27 - 07 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۵۲۴

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، یکی از خودروسازی‌های بخش خصوصی که قرار بود ۲ محصول ام جی چین را در کشور مونتاژ کند، چند هفته بعد از تعطیلی نمایشگاه خود در جاده مخصوص، حالا مشتریانی دارد که در آن محل با تابلو یک مشاوره املاک و همینطور شعبه یکی از بانکها رو به رو می شوند!

جالب ماجرا اینجاست که ماه گذشته و با انتشار خبر تعطیلی یکی از دفاتر اصلی شرکت صنعت خودرو آذربایجان که در جاده مخصوص واقع بود، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی را برای خبرگزاری میزان ارسال کرد که در آن علت این تعطیلی، مدیریت هزینه‌های جاری برای سپری شدن شرایط تحریم و برگشتن به حالت عادی و تولید و تحویل خودرو‌ها عنوان شده بود، اما نکته قابل تامل اینجاست که اکنون همان دفتر تبدیل به یک مشاوره املاک شده که قاعدتا نشان می‌دهد دیگر این ملک حتی در اختیار و تملک این شرکت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکنون مشتریان نگران این شرکت هستند که هم با پیش پرداخت خودرو‌های تحویل نگرفته خود و هم تغییر کاربری نمایندگی‌ای که در آن ثبت نام کرده بودند مواجه هستند.

حال باید دید این شرکت چه برنامه‌ای برای تعیین تکلیف مشتریان خود دارد که اکنون ماه هاست هم خودرو ثبت نامی خود را تحویل نگرفته اند و هم با شوک‌های اینچنینی مثل تعطیلی و حالا تغییر کاربری نمایندگی‌ای که در آن ثبت نام کردند مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو آذربایجان تحریم مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان

 مسلم مویدی در حاشیه تخریب اراضی غیرمجاز این شهرستان اظهار کرد: ۲۱۲مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • قدرتمندترین کامیون نفتی جهان (+ عکس)
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز