Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛  این مسابقات را هیأت شنا، شیرجه و واترپلو موسسه ورزش و تفریحات سالم در دو بخش بانوان و آقایان ویژه کارمندان ادارات، هفتم و هشتم  شهریور برگزار می کند.

 در این رقابت ها شناگران در  پنج رده سنی ۱۸ تا ۲۴سال، ۲۵ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۴ سال، ۳۵ تا ۳۹ سال و ۴۰ ساال به بالا و ماده ۵۰ متر آزاد در استخر المپیک با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مسابقات آقایان پنجشنبه ۷ شهریور از ساعت ۱۸ و مسابقات بانوان جمعه ۸ شهریور از ساعت ۱۹ آغاز می شود.

همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای شرکت در مسابقات الزامی می باشد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۴۴۴۲۰۳۳۵ استخر المپیک و ۴۴۴۲۲۵۱۱ اداره تفریحات دریایی تماس بگیرند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: المپیک دولت رقابت واترپلو شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به متفاوت‌ترین مسابقات جام رمضان، برنامه سازی و فوتبال کوچه‌ای! + فیلم

برنامه جام رمضان با حضور ورزشکاران و افرادی از جامعه هنر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ فرصتی شد تا شبکه ورزش سیما و همچنین مسئولان ورزشی مسابقات فوتبال جام رمضان را متفوت‌تر از همیشه برگزار کنند، این رقابت‌ها که برای سومین سال متوالی است که به صورت مینی فوتبال در حال برگزاری به میزبانی پارک لاله انجام می‌شود.

در این مسابقات ۱۸ تیم مختلف از اقشار مختلف جامعه ورزش شامل پیشکوستان، رزمی کاران، ورزشی نویسان، مجریان ورزشی به همراه نمایندگانی از جامعه هنر حضور دارند که در مجموع ۱۸ روز به رقابت می‌پردازند، برنامه جام رمضان همچنین شرایط ویژه تری نسبت به سال‌های گذشته چه از نظر برگزاری و چه از نظر جلوه‌های بصری دارد، همچنین در این رقابت‌ها از کمک داور ویدئویی هم بهره برده می‌شود.  

این مسابقه بهانه‌ای بود که به سراغ تنی چند از مسئولان و حاضران در این رقابت‌ها برویم.  

سال گذشته اعتراض به داوری زیاد بود، اما امسال با حضور مرادی که از داوران به نام است شاهد این مشکل نبودیم، علاوه بر این مردم شاهد یک سری مسابقات فنی و با کیفیت خواهند بود.  

ما در این فضا کمک داور ویدئویی داریم، اما متاسفانه در فوتبال کشورمان نداریم، این مسئله به کیفیت مسابقات کمک می‌کند و آن را ارتقا می‌دهد. 

همچنین گزارشگری و صحبت در زمان مسابقات تجربه خوبی است و می‌تواند کمک زیادی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خسروی: برگزاری مسابقات و ساخت هم زمان برنامه کار دشواری است

پویا خسروی که مسئولیت برگزاری مسابقات و ساخت برنامه جام رمضان را دارد درباره این رقابت‌ها گفت: سال سوم مسابقات جام رمضان درپارک لاله در حال برگزاری است، سال اول در دریاچه شهدای خلیج فارس، سال دوم در بوستان آب و آتش برگزار شد و حالا در بوستان لاله هستیم، در این جام سال‌های سال بازیکنان مختلفی مثل وحید شمسایی و خداداد عزیزی شناسایی شده است، حالا هم این مسابقات با همت شبکه ورزش در حال انجام است. ما تلاش کردیم امثال ایرادات سال گذشته را بر طرف کنیم و چه از نظر فنی و چه از نظر بصری کار را کیفیت بیشتری ببخشیم.

او افزود: امسال با برخی چالش‌ها هم رو به رو هستیم مثلا با بارش باران مجبور به توقف مسابقات شدیم، اما باید بگویم که افراد زیادی از جامعه هنر، ادبیات و ورزش در این مسابقات حضور دارند که به این رقابت‌ها اعتبار بخشیده اند.  ما ابتدا با ۶ گروه ۳ تیمی آغاز کردیم که تیم‌های برتر هر گروه و چند تیم برتر دوم به مرحله حذفی مسابقات را دنبال می‌کنیم، خوشبختانه داوران بین المللی داریم و از کمک داور ویدئویی هم بهره می‌بریم.  

خسروی در پایان بیان داشت: این مسابقات بسیار سخت است، چون هم برنامه می‌سازیم و هم مسابقات را برگزار می‌کنیم، این برنامه ۱۸ قسمت دارد که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

کاظم زاده: تصمیم گیری درباره مسابقات یورو به مسئولان شبکه ورزش مربوط است

حافظ کاظم زاده مجری برنامه فوتبال ۱۲۰ یکی از حاضران در این مسابقات است که در حاشیه آن از برنامه فوتبال ۱۲۰ گفت:  ما برنامه جدید فوتبال ۱۲۰ را از مهر ماه آغاز کردیم، در آیتم‌های مربوط به فوتبال اروپا تغییری نداشتیم، اما با توجه به قلم افراد شاید به نظر بینندگان تفاوت‌هایی ایجاد شده باشد، جا دارد از همه همکاران تشکر داشته باشم، چون کار با دوستان برای من ارزشمند است.

او درباره سال شلوغ فوتبالی که در پیش است بیان داشت: ما در سال جدید مسابقات زیادی داریم، از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ تا المپیک و لیگ‌های معتبر فوتبال جهان،  تصمیم گیری درباره یورو ۲۰۲۴ به شبکه ورزش و مسئولان آن بستگی دارد، سال آینده سال بسیار شلوغ و پر بیننده‌ای خواهد بود، تصور می‌کنم یورو پس از جام جهانی پر بیننده‌ترین رقابت‌ها باشد، علاوه بر این بسیاری از کارشناسان معتقدند که یورو حتی از جام جهانی هم با کیفیت‌تر خواهد بود چراکه دیگر تیم‌های بی کیفیت از آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی در آن حضور نخواهند داشت.  

کاظم زاده در پایان بیان داشت: مسابقات یورو در آلمان قطعا بدون نقص و زیبا خواهد بود، مهم این است که آیتم‌ها و پوشش مسابقات کاملا بدون تغییر باشد و تلاش می‌کنیم تمام جذابیت‌ها را داشته باشیم.  

مرادی: تلاش می‌کنیم حق کسی ضایع نشود

مسعود مرادی داور بین المللی و پیشکسوت کشورمان در حاشیه این رقابت‌ها گفت: مسابقات رمضان علاوه بر آن که مسابقات ورزشی است، رقابت‌های دوستانه و تفریحی هم است، این مسابقات فوتبال کوچه‌ای مارا یاد گذشته و بازی در کوچه می‌اندازد، جالب اینجاست که همه حاضران ورزشکار نیستند و ترکیبی از اقشار رشته‌های ورزشی و مجریان و هنرمندان استفاده می‌کنیم.  

او افزود: قوانین در این مسابقات کمی با دیگر رقابت‌ها متفاوت است، زمان محدود‌تر است و در کل تصور می‌کنم طرح خوبی برای رقابت‌های جام رمضان است. خوشبختانه در این رقابت‌ها کمک داور ویدئویی داریم تا حق کسی ضایع نشود.

برجلو: مسابقات سطح خوبی دارد

کاظم برجلو بازیکن پیشین تیم فوتبال سایپا درباره مسابقات رمضان گفت: مسابقات جام رمضان سطح خوبی دارد،  از روز نخست که بازی کردیم متوجه کیفیت بازیکنان و مسابقات شدیم.

او در خصوص وضعیت سایپا بیان داشت: از زمانی که سایپا راهی لیگ یک شد دیگر قوی کار نکرد تا به لیگ برتر بازگردد، متاسفانه این تیم ثبات نداشته و چندین مربی عوض کرده است، امیدوارم مسئولان به خوبی تصمیم بگیرند تا روز‌های خوب این تیم بازگردد.


انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • معرفی ۳ ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • نگاهی به متفاوت‌ترین مسابقات جام رمضان، برنامه سازی و فوتبال کوچه‌ای! + فیلم
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره
  • آغاز مسابقات ورزشی جام رمضان گرامیداشت شهدای جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان