Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس با حضور مقامات این شهرستان به زمین خورد.

به گزارش قدس آنلاین، احمد صادقی گلمکانی؛ مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس بیان کرد: در این مراسم که با حضور معاونت بازرگانی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، فرماندار سرخس، امام جمعه، دادستان و اعضای شورای اداری شهرستان سرخس برگزار شد، عملیات احداث جایگاه سوخت مفتخر واقع در ورودی منطقه ویژه اقتصادی سرخس کلید زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این واحد قرار است طی ۱۲ ماه و با هزینه ای حدود ۲۰ میلیارد ریال احداث شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس درباره مزایای این پروژه تصریح کرد: با  توجه به زمان نزدیک شدن افتتاح جاده ترانزیت از منطقه ویژه تا گمرک سرخس و ورود هجمه عظیمی از کامیون های ترانزیتی و صادراتی به کشورهای آسیای میانه از طریق این منطقه، این جایگاه می تواند از حجم ورودی و ترافیکی ورود کامیون ها به شهر سرخس کم کرده و خدمت رسانی موثری نیز به کامیون ها و نیز به مردم عادی در مسیر عبوری داشته باشد.
وی ادامه داد: سوخت رسانی آسان‌تر، تسهیل در وقت و زمان، نزدیک بودن به محل اسکان کامیون ها و... از جمله مزیت های احداث این جایگاه سوخت به شمار می رود.
صادقی گلمکانی عرضه بنزن، گازوئیل، نفت و گاز را خدماتی عنوان کرد که در جایگاه سوخت مفتخر واقع در ورودی منطقه ویژه اقتصادی سرخس ارائه خواهد شد.
وی تاکید کرد: جایگاه مذکور به جز ارائه خدمت به کامیون های ورودی و خروجی ترانزیتی، امکان استفاده عموم مردم در مسیر عبوری را نیز فراهم کرده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جایگاه ویژه اقتصادی مراسم کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران