Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@10:16:26 GMT

اقتدار علمی دانش آموزان استان سمنان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۷۱۱۱

اقتدار علمی دانش آموزان استان سمنان

رشیدی گفت: دانش آموزان منتخب دوره متوسطه اول استان سمنان در پنجمین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی شش رتبه کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، «حسین رشیدی» از موفقیت دانش آموزان متوسطة اول استان در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

 

معاون آموزش متوسطه استان سمنان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی نوجوان خوارزمی گفت: دانش آموزان استان موفق به کسب دو مقام اول، دومقام دوم و دو مقام سوم در شش محور این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مرحله کشوری پنجمین جشنواره ملی نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، ادبیات فارسی، فعالیت آزمایشگاهی، دست سازه، بازارچه کارآفرینی و زبان انگلیسی در استان اصفهان برگزار و با تقدیر از حائزین رتبه های برتر کشوری به کار خود پایان داد و پرونده آن برای سال تحصیلی 98-97 بسته شد.

 

رشیدی درخصوص اقتدار علمی دانش آموزانِ نوجوانِ استان سمنان و رتبه های آنان در جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: رتبه اول جشنواره در محور پژوهش، توسط دانش آموزان ملینا اخلاقی و مبینا مؤذن از دبیرستان نخبگان سمنان و در محور بازارچه کارآفرینی توسط مریم ابراهیمی ورکیانی و فرینا خسروی از دبیرستان شاهد دامغان کسب شد.

 

 معاون آموزش متوسطه استان سمنان  تصریح کرد: عنوان رتبه دوم جشنواره نیز در محور فعالیت آزمایشگاهی به دانش آموزان فاطمه مروارید و فاطمه زهرا کریمی از دبیرستان پیامبر اعظم (ص) سمنان و در محور زبان انگلیسی به نیما اکبری و پوریا اسکندریون از دبیرستان شهید بهشتی شاهرود رسید.

 

وی افزود: زوشا ذوالفقارخانی از دبیرستان نخبگان سمنان در محور ادبیات فارسی و فاطمه بزان و پریا دامغانیان از دبیرستان پیامبر اعظم (ص) سمنان در محور دست سازه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 

رشیدی ضمن ابراز خرسندی از درخشش و موفقیت نوجوانان استان سمنان، از تلاش و کوشش دانش آموزان و نیز برنامه ریزی، همکاری و حمایت همه جانبه مدیران و مربیان و خانواده های آنان تقدیر کرد.

 

گفتنی است: 350 نفر از دانش آموزان نوجوان و برتر استان های کشور در شش رشته، در نصف جهان با یکدیگر رقابت کردند و کسب شش عنوان اول تا سوم، دست آورد تلاش علمی و حضور دانش آموزان استان سمنان در این جشنواره ملی بود.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شیراز هفته دولت استان بوشهر روز جهانی مسجد مسجد ماه محرم بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد

در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که در سالن سینما اشراق برگزار شد؛ محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم و نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام) و آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها) از مهمترین برنامه‌های این جشنواره ملی بود.

در این جشنواره از شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی محمد کاظم مزینانی نیز تقدیر شد.

در پایان این مراسم از شاعران برتر کشوری و استانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد