Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی الگوی تمام قد خدمت حقیقی به مردم هستند، گفت: نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران عظمت و سربلندی را برگرداند و ما کارکنان دولت موظفیم با ارائه خدمت همه جانبه به مردم، دین خود را نسبت به نظام ادا کنیم. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در آیین یادبود شهیدان باهنر و رجایی و هزار شهید کارمند در گلستان شهدای اصفهان پیرامون ارزش والای شهید اظهار داشت: همه ما روزی با هر پست و منصبی از این دنیا می‌رویم، اما خوشا به حال آنانی که خداوند توفیق شهادت را بر آنها نازل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدا همه آن ویژگی‌هایی که یک انسان مومن و متدین باید داشته باشد را داشتند. خاطراتی که از آنها بر جای مانده است باید در کتاب‌ها نگاشته شود تا برای نسل امروز و آینده کشور باقی بماند و بدانند چه کسانی مانع از سرشکستگی میهن اسلامی‌مان در برابر دشمنان شده‌اند.

وی افزود: خانواده‌های شهدای عظیم‌الشان ما که امروز خاطرات شهدایشان را در هر محفلی نقل می‌کنند، سال‌هاست که رنج و سختی‌های زیادی را با صبر و بردباری پشت سر گذاشته‌اند. این شکیبایی آنها بدون تردید مورد توجه درگاه الهی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیران و مسئولان استان اصفهان وظیفه‌ای سنگین‌تر از وظایف مدیران دیگر استان‌ها دارند، افزود: استان اصفهان بیش از 23 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. نسبت تعداد آزادگان و ایثارگران استان به جمعیت استان بسیار بیشتر از سایر استان‌های کشور است، بنابراین رسالت سنگین‌تری بر دوش ماست و این کار و تلاش بیشتری را از خدمتگزاران به مردم در این استان می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه برای استمرار راه شهدا باید ابتدا خوی و منش شهدا را شناخت گفت: آنچه که نام و یاد شهید رجایی و شهید باهنر را زنده نگه داشته است، اصرار آنها بر ادامه دادن راه امام خمینی(ره) و راه ولایت تا پای جان است، بنابراین ما نیز اگر بخواهیم راه این شهیدان را ادامه دهیم چاره‌ای جز ادامه دادن راه انقلاب اسلامی‌مان نداریم.

رضایی افزود: ساده زیستی و خدوم بودن از ویژگی‌های بارز شهیدان باهنر و رجایی است، بنابراین ما کارکنان دولت نیز اگر می‌خواهیم خدمت‌گزاران حقیقی مردم باشیم، باید ویژگی‌های این دو شهید گرانقدر را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که روزی ما نیزبه مانند پیشینیان بی‌شمار خود از مناصبمان کنار می‌رویم. پس بهتر است خودمان در این دنیا به حساب خود رسیدگی کنیم تا در آخرت پیش خداوند و مردم شرمگین ظاهر نشویم.

خدمت به مردم بزرگترین معروف استخدمت به مردم در صدر اهداف و برنامه‌های بسیج و سپاه قرار داردآنان که دغدغه خدمت به مردم را دارند، برگزیدگان خدا هستند

وی در رابطه با سنگ‌هایی که دشمن پیش پای مسئولان در راه خدمت به مردم می‌افکند، گفت: متاسفانه دشمن بیراهه‌هایی در مسیر خدمت برایمان می‌تراشند و اگر هم نتراشند به دلیل عدم آگاهی ما در دنیای کنونی که دنیایی است پر از ظلم و کینه و نفرت، خود دچار این بیراهه‌ها می‌شویم و خدمت به مردم که مهمترین وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور است را فراموش می‌کنیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: ملت غیور و مسلمان ایران با اطاعت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، علی‌رغم گرفتاری‌های مالی و معیشتی خود را نماد صبر و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی نشان داده‌اند. دشمنانی که محدودیت‌های بی‌رحمانه اقتصادی را بر این مردم اعمال کرده‌اند و سعی دارند با این سلاح ظالمانه، اهداف شیطانی خود را پیش ببرند، اما مردم مسلمان ما با اجابت توصیه‌های رهبر انقلاب و پشتیبانی از سیاست‌های دولت یک دل و یک صدا در مقابل استکبار جهانی و در راس آن آمریکا ایستاده‌اند و اجازه پیشبرد اهداف را به آنان نمی‌دهند.

وی افزود: به همه کارمندان و کارمنان دولت می‌گویم که ما مدیون این انقلاب و مدیون نظام جمهوری اسلامی هستیم. این نظام خدمات زیادی را به ما ارائه کرده است که مهمترین آن، اعطای دوباره عزت و سربلندی به ملت ایران است. بنابراین آن کسانی که با دید طلبکارانه به این نظام می‌نگرند جایگاهی در دولت و نظام جمهوری اسلامی ندارد. اکنون وقت آن است که با خدمت به مردم در راستای ایجاد امنیت و رفاه، هرچه بیشتر و بهتر دین خود را به این نظام مقدس ادا کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش

استاندار اصفهان ۲۹ فروردین را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین‌ماه را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت‌‌ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست.

در این پیام آمده است:

سم الله الرحمن الرحیم

29فروردین ماه روزی برای یادآوری ایثارگری ها، شجاعت ها و دلاورمردی های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است..

نیرویی سرافراز و برخواسته از متن جامعه که در ساختاری منسجم و هم‌افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحکم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان کیان و استقلال میهن اسلامی هستند و با بهره مندی از توان نظامی بروز و ایمان والای نیروهای جان برکف خود، آماده پاسخگویی بهنگام، مقتدرانه و منکوب کننده به متجاوزین، زیاده خواهان و هرگونه طمع ورزی دشمنان هستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی معتقد، بصیر، توانمند و دوراندیش است که در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر انواع تهدیدات از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است. مرور عملکرد این نیروی جان برکف پس از دوران دفاع مقدس، بر نقش آفرینی سازنده و مشارکت مؤثر و راهبردی آن در پیگیری و تحقق موفق تمامی مأموریت‌های محوله بالأخص در حوزه‌های دفاعی و رزمی، خودکفایی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و یاری رسانی در بحران های مختلف و ... درخور تقدیر و تکریم است.

امروز جوانان رشید و شجاع این مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقیت توانسته اند با ابتکارات نوین در زمینه های راهبردی، تولید تجهیزات و تسلیحات به روز و بازدارنده بر مبنای دکترین حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی‌های دفاعی و خودکفایی سازمانی؛ دوشادوش دیگر همرزمان خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلاء و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات برجسته ای را محقق نمایند.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن 29فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ونیروی زمینی را به ارتشیان غیور و خانواده های صبور و متعهد ایشان بویژه به فرماندهان و پرسنل جان برکف شاغل در استان همیشه سرافراز اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده، موفقیت روزافزون همگان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالی کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید