Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:50:27 GMT

بارسلونا- PSG؛ همه به دنبال راضی کردن دمبله!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۷۵۶۵

بارسلونا- PSG؛ همه به دنبال راضی کردن دمبله!

هنوز هم امکان انتقال عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا به پاری سن ژرمن وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از راه های نهایی شدن بازگشت نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا، انتقال عثمان دمبله به تیم فرانسوی است. البته مدیر برنامه این ستاره جوان دیروز قویا تاکید کرد موکلش قصد دارد در بارسلونا باقی بماند و خیال جدایی در سر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما کادناسر مدعی شد ارنستو والورده سرمربی بارسا و اریک آبیدال مدیر ورزشی این تیم، در روزهای اخیر برای قانع کردن عثمان دمبله برای انتقال به پاری سن ژرمن تلاش کرده اند.

 

 

البته روند گفت و گو بین طرفین کاملا آرام و دوستانه بوده و ارکان باشگاه بارسلونا قصد ندارند عثمان دمبله را مجبور به انتقال به فرانسه کنند. والورده و آبیدال هرگز این بازیکن جوان را به نیمکت نشینی و عدم داشتن شانس کافی بازی کردن تهدید نکرده و تنها به وی گفته اند بهتر است برای آینده اش به طور قرضی راهی پاری سن ژرمن شود.

 

همچنین نشریه فرانسوی لاپاریزین مدعی شد توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن نیز تماسی با عثمان دمبله داشته و سعی کرده وی را برای انتقال به فرانسه قانع کند. البته تا این لحظه که به نظر می رسد تلاش طرفین تاثیر چندانی نداشته و عثمان دمبله که بخش زیادی از فصول اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده، به دنبال ماندن در بارسلونا و اثبات توانایی های خویش در فصل پیش رو است.

بارسلونا عثمان دمبله توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی

اینتر از عملکرد سیمونه اینزاگی به طور کامل رضایت دارد و می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند

طرفداری | اینتر با اختلاف 14 امتیازی نسبت به میلان رده دومی، در صدر جدول سری آ قرار دارد و اگر اتفاق خاص و غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، اسکودتو را در پایان فصل بالای سر خواهد برد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر آماده ارائه پیشنهادی جدید به سیمونه اینزاگی و تمدید قرارداد این سرمربی موفق است. اینزاگی که از سال 2021 روی نیمکت نراتزوری حضور دارد، با این تیم موفق به کسب پنج جام (دو کوپا ایتالیا، سه سوپرکاپ ایتالیا) و البته یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده‌ و در آستانه کسب ششمین جام خود قرار دارد.

گفتنی است سیمونه اینزاگی تا سال 2025 با اینتر قرارداد دارد و از این باشگاه سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. در صورتی که این سرمربی به مدیران اینتر چراغ سبز نشان دهد، قرارداد او تا سال 2026 (با قابلیت تمدید تا 2027) تمدید خواهد شد و دستمزد او نیز افزایش خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است