Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عباس رضایی گفت: اطلاع رسانی،‌ الگوسازی و شفافیت عملکرد از اهداف جشنواره شهید رجایی است و ساده زیستی و رعایت اخلاق و اخلاص در رفتار و عمل را باید از راه و زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگو گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان«دکتر عباس رضایی» در جشنواره شهید رجایی با اشاره به ارزیابی عملکرد هر سازمان تاکید کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان ها است و جایگاه هر فرد در سازمان با تطبیق رفتارهای شخصیتی، عملی و فکری با شخصیت شهیدان رجایی و باهنر مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اصفهان اطلاع رسانی،‌ الگوسازی و شفافیت عملکرد را از اهداف جشنواره شهید رجایی دانست و گفت: ساده زیستی، رعایت اخلاق و اخلاص در رفتار و عمل را باید از راه و زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگو گرفت.

 

رضایی با بیان اینکه نسبت تعداد شهید این استان به نسبت جمعیت آن از سایر استان ها بیشتر است افزود: خدمتگزاری و تلاش مسئولین اصفهانی باید نسبت به سایر استان ها بیشتر باشد و این جشنواره با ایجاد روحیه انتقاد پذیری در خادمان واقعی نظام جمهوری اسلامی موجب رضایت خاطر مردم شهیدپرور اصفهان می شود.

 

استاندار اصفهان توجه به برون سپاری امور را یکی از راهکارهای افزایش خدمت به مردم دانست و گفت: دولت تدبیر و امید با پرداختن به موضوعاتی از قبیل تحقق دولت الکترونیک و برنامه تحول اداری خدمات بیشتری را به مردم ارائه خواهد کرد.

 

در پایان رضایی توجه به بخش خصوصی را مهم دانست و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و سلامت نظام اداری باید به واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی و توسعه سرمایه گذاری خارجی توجه ویژه کرد.

 

گفتنی است جشنواره شهیدرجایی به منظور شناسايي و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي و نهادينه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سطوح مختلف از طريق تقدير و تشويق آنها، به استناد آيين‌نامه اجرايي مواد 81 و 82 قانون مديريت خدمات كشوري (موضوع تصميم‌نامه شماره 4225‏‏/44327 تاريخ 14‏‏/1‏‏/1389، وزيران محترم عضو كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك) و دستورالعمل‌هاي اجرايي مربوط در خصوص ارزيابي عملكرد، بخشنامه جشنواره شهيدرجايي سالانه ابلاغ و جشنواره شهيد رجايي در سطح ملي، دستگاهي و استاني برگزار مي شود.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خبرگزاری شبستان روز جهانی مسجد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد استان بوشهر شبستان یزد کانون های فرهنگی هنری مساجد استاندار اصفهان جشنواره شهید رجایی اصفهان روز کارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود