Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:37:49 GMT

رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۰۰۳

رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  با حضور معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مدیران استانی و قضات دادگستری استان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر پنجشنبه در این آیین گفت: دشمن فشار حداکثری را با طراحی و توطئه، محور فعالیت خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری افزود: در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان قرار داریم و با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری همچون گذشته  از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

کلانتری تصریح کرد:  نگاه و امید ملت آزاده دنیا در مقابل ظلم ها به جمهوری اسلامی ایران است.

کلانتری  با بیان اینکه در هفته دولت ۲۹۰ پروژه با  ۶۰۰ ‌میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است، عنوان داشت: نظام کارهای بسیار بزرگی انجام داده، کارهای بزرگی در حال انجام است و کارهای بزرگی نیز باید انجام شود.

کلانتری شاخص امنیت استان را رده های اول دانست و بیان داشت: استان بر اساس شاخص ها نیز در  وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی نقش مجموعه قضایی در استقرار امنیت استان را محسوس دانست و عنوان کرد: نعمت امنیت و سلامت مورد توجه بزرگان دین و معصومین بوده است.

استاندار گفت: در استان توفیقات خوبی داشته ایم و در شورای تامین نیز تعامل مناسب از سوی رئیس کل دادگستری استان داشتیم.

کلانتری با تقدیر از زحمات رئیس کل دادگستری استان، اظهار داشت: نگاه ما، نگاه تعاملی، منسجم و هماهنگ است.

وی با بیان اینکه تلاش همه جانبه برای توسعه استان ضروری است، اظهار کرد: در ادامه نیز با نگاه تعاملی، هماهنگی و همدلی برای حرکت استان به سمت جلو گام خواهیم برداشت.

در ادامه  رئیس کل سابق دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدالت جامعه را به قله سعادت و سربلندی می رساند.

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی، افزود: برای اجرای عدالت باید بسترهایی فراهم کرد.

مزاعی با بیان اینکه اجرای عدالت بستر سازی امنیت در جامعه را طلب می کند، عنوان داشت: ‌در سایه امنیت می توان عدالت را به احسن انجام داد.

وی اجرای عدالت را کاری دشوار اما ارزشمند دانست و اظهار کرد: همه باید دست  به دست هم دهیم و با برنامه ریزی مناسب خروجی بهتری را رقم بزنیم.

مزارعی با اشاره به ورودی زیاد پرونده  به قوه قضاییه، اظهار کرد: باید تلاش شود که با برنامه تعامل محور و نگاه صحیح دستگاه ها اقدامات مناسبی در این راستا عملیاتی شود.

وی خدمت به مردم و اجرای عدالت را یک نعمت دانست و بیان کرد: با مردم، مراجعین در همه دستگاه ها به خاصه دستگاه قضا به شکلی برخورد شود که علاقمند تر و عاشقتر نسبت به نظام شوند و مکند عملکرد ما فاصله ای بین مردم و مسئولین ایجاد کند.

مزارعی گفت: یار مستضعفین و ضعفا باشید و برای خدمت به مردم گام بردارید.

رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

حسن  نگین تاجی افزود: اگر قرار باشد بخاطر منافع حزبی، قومی و فردی  آبروی اشخاص را زیر سوال ببریم، قوه قضاییه چنین وضعیتی را تحمل نخواهد کرد.

نگین تاجی گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی، هیچ خط قرمزی را لحاظ نخواهیم کرد و مباحث قومی، قبیله ای جایگاهی ندارند.

وی عنوان داشت: دانه درشت ها به بدانند، دستگاه قضایی با هیچکس تعارفی نداشته و هیچ حاشیه امنی برای کسی وجود ندارد.

نگین تاجی خاطرنشان کرد: بعضی من را به مهربانی می شناسند، اما مهربانی هیچ منافاتی با قاطعیت در عمل ندارد و خواسته و مطالبه عمومی، برخورد قاطعانه و شجاعانه با فساد است. آنهم به گونه ای که برکات عمل مشهود شود و نه یک مبارزه ظاهری، شعار گونه و تظاهر گونه با فساد باشد.

رئیس کل جدید دادگستری استان گفت: باید مردم در زندگی خود به عینه رونق تولید و امید و رفع مشکلات و معضلات  را احساس کنند.

در  پایان  این آیین از زحمات حجت الاسلام غلامرضا مزارعی تجلیل و حسن نگین تاجی به عنوان رئیس جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کد خبر 4705522

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است