Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما وظیفه داریم که خود را به قرآن عرضه کرده و محاسبه کنیم کدام آیات ما را تحسین و کدام آیات به ما تذکر و هشدار می‌دهند؟ اگر با امام راحل همراه شویم متوجه خواهیم شد که همه آیات ایشان را تحسین می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت الله عابدینی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا در مزار شهیدان گران‌قدر آیت‌اللهبهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه‌ی هفتم تیر به‌مناسبت هفته دولت با اشاره به نعمات وجودی امام خمینی(ره) برای انقلاب و ملت ایران ابراز کرد: اگر امام راحل به کمک ما نمی‌آمد تا روز قیامت همه ما شرمنده برخی از آیات قرآن کریم می‌شدیم، آنجا که خدای متعال فرمودند؛ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم إِلَى النُّوُرِ"؛ یعنی جبهه بندی بین لشکر نور و ظلمت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: اگر امام راحل پرچمداری لشکر نور را عهده دار نمی‌شدند امروز ما در کجا و در چه شرایطی قرار داشتیم؟ در آیات دیگری می‌خوانیم خدای متعال می‌فرمایند آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، اما خدا تصمیم گرفته است که نور خود را روشن نگه دارد و آینده جهان را به مستضعفان و صالحان بسپارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند می‌فرمایند؛ "شما را چه شده است که در راه خدا برای نجات مستضعفان و زنان و مردان مبارزه نمی‌کنید؟"، با رهبری امام راحل و پیروزی انقلاب، جریان مقاومت در کل جهان و برای نجات مظلومان عالم شکل گرفت.

آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: امروز شاهد هستیم که وقتی که سید حسن نصرالله تصمیمی برای مقابله با صهیونیست‌ها می‌گیرد چه ترس و اضطرابی در این رژیم غاصب ایجاد می‌شود؟ در گذشته صهیونیست‌ها چه سلطه و اقتداری داشتند و امروز به چه ذلت و خواری افتاده اند.

وی تصریح کرد: در روایتی از ائمه می‌خوانیم که مردی از قم قیام کرده و مردم را به حق دعوت می‌کند و مردانی که همچون براده آهن هستند، اطراف او جمع می‌شوند همچون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس همچون براده‌های آهن بودند که رابطه عاشق و معشوقی با امام راحل داشتند و شکست ناپذیر بودند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: امام راحل با تقوا و ایمان و عمل صالح و اخلاص و مدیریتشان مردم را دلداده خود کرده بود و خدای متعال محبت ایشان را در دل‌های مومنان قرار داده بود به همین دلیل از راه و انقلاب ایشان حمایت کردند و امروز شاهد اقتدار انقلاب اسلامی در جهان هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بشارت‌هایی که خدای متعال در دل امام راحل و شهدا قرار داده بود عامل شگفتی آفرینی این شهدای بزرگ شد.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم که خود را به قرآن عرضه کرده و محاسبه کنیم کدام آیات ما را تحسین و کدام آیات به ما تذکر و هشدار می‌دهند؟ اگر با امام راحل همراه شویم متوجه خواهیم شد که همه آیات ایشان را تحسین می‌کنند. باید رصد کنیم که ما نسبت به قرآن و تذکرات آن چه جایگاهی داریم.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به جایگاه رفیع شهید رجایی عنوان کرد: بسیاری از زیبایی‌هایی که از شهید رجایی می‌دانیم مرهون بزرگواری‌های برادر ایشان است که با فوت پدر شهید زحمت تربیت و رشد شهید رجایی را عهده دار شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است