Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار میری گفت: از طریق مراجع قضایی پیگیر هستیم که کارت‌های جشن خانه سینما چگونه سر از سایت خرید و فروش اینترنتی درآورده‌اند و فردا با همکاری حراست و بچه‌های سینما از ورود افرادی که از اهالی و همچنین خانواده سینما نیستند و توضیحی برای حضور در این مراسم ندارند، جلوگیری می‌شود.

پیرو اخباری مبنی بر اینکه کارت‌های جشن خانه سینما با قیمت‌های 200 تا 500هزارتومان روی سایت دیوار براری فروش گذاشته شده، مازیار میری _ مدیر اجرایی انجمن عالی هنرها و فنون سینمای ایران _گفت: متاسفانه ما هم این اخبار را شنیدیم و در سایت‌هایی که خرید و فروش اینترنتی می‌شود، دیدیم که کارت‌های جشن خانه سینما خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: این در حالی‌است که ما کارت‌های خانه سینما را بعد از اینکه نسبت به صنوف سینمایی تقسیم‌بندی کردیم، به این صنوف تحویل دادیم و تمامی کارت‌ها در اختیار اهالی سینما قرار گرفته است. به همین دلیل از طریق مراجع قضایی پیگیر این ماجرا هستیم تا ببینیم این کارت‌ها چگونه سر از سایت خرید و فروش اینترنتی درآورده‌اند. 

این کارگردان بیان کرد: لازم به ذکر است که فردا در جشن خانه سینما همکاران حراست ما با همکاری بچه‌های سینما در برج میلاد از حضور افرادی که اهل سینما و میهمانان ویژه ما نیستند و توضیح منطقی برای حضورشان در این مراسم ندارند، جلوگیری خواهند کرد و حتما مطلع خواهند شد که چگونه این کارت‌ها در اختیار دوستانی قرار گرفته که همکاران ما نیستند. 

میری در پایان گفت: امیدوارم فردا جشن با شکوهی برای سینما و اهالی آن باشد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1294407

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشن خانه سینما برج میلاد باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سینمای ایران ایران و آمریکا گردشگری استان کردستان لیگ برتر نوزدهم قیمت مسکن حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان

سینما اعتماد نوشت: اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روزهای گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است. بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آنها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آنها نیست.

از همین رو خبرنگار سینما اعتماد پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی و نوع بیماری این بازیگر شد. ترانه علیدوستی حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان می‌‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

بنا بر گزارش‌های رسیده به سینما اعتماد، خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم) ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان

دیگر خبرها

  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟