Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:12:36 GMT

بخشداری مهاباد اردستان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۶۹۲

بخشداری مهاباد اردستان گشایش یافت

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور روز پنجشنبه در این آیین گفت: یک سال پیش در این شهر با شهدا پیمان بستیم که مهاباد را به بخش تبدیل کنیم و امروز با عنایت آنها و موافقت هیات دولت عملیاتی شد.

سید سعید جلالی افزود: مهاباد ظرفیت‌های انسانی بسیار مصممی برای پیشرفت دارد که باید بخشی از درآمد خود را برای رونق این بخش بگذارند زیرا رشد منطقه به افزایش امید و شادی این مردم توسعه‌گرا منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با اشاره به ظرفیت‌های اردستان بیان کرد: مردمی شایسته، فرهیخته، فکور، توانمند، مذهبی و برخوردار از فرهنگی پربار در این شهرستان وجود دارد که می‌توانند به پیشرفت آن کمک کنند.

حیدر قاسمی اضافه کرد: ارتقای اداری مهاباد می‌تواند به اشتغال و پیشرفت منطقه کمک می‌کند و هرکس به اندازه توان خود در تحقق این امر باید یاری‌رسان مسوولان باشد.

وی تصریح کرد: تابلو و ساختمان کافی نیست و باید ظرفیت‌های موجود با هم‌افزایی و تمهید لوازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مانند استفاده از ظرفیت خیران و اندیشه‌ورزان شناسایی و برنامه‌ریزی شود تا این هدیه دولت تدبیر و امید بتواند رضایت مردم مهاباد را جلب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: روش و منش این بزرگواران باید الگو و چراغ راه کارکنان دولت در مسیر خدمتگزاری به مردم باشد تا با روحیه‌ای مضاعف بتوانیم دشواری‌های پیش‌رو را پشت سر بگذاریم.

فرماندار اردستان نیز در ادامه اظهار داشت: راه‌اندازی شهرداری از جمله خواسته‌های مردم مهاباد بود که با تاسف نتوانست انتظارها را برآورده کند و توسعه به همراه داشته باشد؛ امروز بخشداری پس از ۲۳ سال پیگیری راه‌اندازی شد که باید مردم توانمند منطقه پیشگام شده و به پیشرفت منطقه کنند.

حمیدرضا تاملی افزود: مردم منتظر انجام کارها از سوی بخشداری نباشند و از نخبگان بهره بگیرند چرا که پیشرفت بدون حضور نخبگان امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه با تبریک هفته دولت، تلاش‌ها برای وارد آمدن کمترین فشار ممکن به مردم در نتیجه تحریم‌های ظالمانه را یادآور شد و تصریح کرد: گرمسیر از میان هفت دهستان اردستان با وجود محروم بودن، جزو نقاط برخوردار در هیات دولت مطرح شده که باید پیگیر باشیم تا حق مردم ضایع نشود.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با قدردانی از همکاری موثر وزیر اطلاعات و هیات دولت، راه‌اندازی بخشداری را روز مهمی برای مردم مهاباد برشمرد.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد گفت: ۲۴ سال پیش مهاباد به شهر تبدیل و پس از ۲۰ سال تلاش مسوولان به عنوان بخش مصوب شد اما اینها کافی نیست و باید سایر امکانات و پیش‌نیازهای توسعه منطقه نیز فراهم شود.

وی همچنین از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خواست تا دستور مساعدی برای راه‌اندازی اداره‌های خدماتی در مهاباد صادر شود.

نماینده اردستان در مجلس همچنین وجود کویر بکر و زیرساخت‌های مناسب را زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری و توسعه بخش مهاباد عنوان کرد و لزوم سرمایه‌گذاری فعالان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

مهاباد با جمعیت نزدیک به هشت هزار نفر در ۲۰ کیلومتری اردستان قرار دارد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان واقع است.

۷۴۳۱/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد بخشداری افتتاح طرح هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در اردستان

دریافت 13 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران؛ بارش شدید باران در شهر اردستان سبب جاری شدن روان آب و سیل شد.

کد خبر 6086593

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • جاری شدن روان‌آب در اردستان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم