Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: سیره شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار برای مدیریت جهادی در کشور است. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سیره و شیوه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی موفق برای خدمت‌رسانی جهادی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پاکی، صداقت، مردمی‌بودن و خدمت بی‌منت در ریاست جمهوری شهید رجایی و نخست وزیری شهید باهنر راه را برای سیاست‌مداران مشخص کرد که هم می‌شود سیاست‌مدار بود و هم پاکی، صداقت و خدمت بی‌منت را پیشه کرد.

وی با اشاره به چهره منحوس و منافقانه، منافقین در اقدام به ترور و به شهادت رساندن شهیدان رجایی و باهنر افزود: هشتم شهریور بهترین فرصت برای تبیین جنایات منافقین  بوده و بر اصحاب فن است که در بازگویی و بازخوانی جنایت منافقان تلاش کنند.

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای وحدت در سمنان برگزار می‌شودهمدان | مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شودخوزستان| مسئولان ‌شهیدان رجایی و باهنر را ‌الگوی خود قرار دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سبک مدیریتی شهیدان رجایی  و باهنر را راهگشای مشکلات امروز‌ کشور دانست و گفت: در مراسم پاسداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، انتقال سبک و سیره مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در مردم‌داری، مردمی‌بودن و ساده زیستی باید به نسل مدیران فعلی منتقل شود.

وی گفت: تلاش داریم در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ارز‌های مدیریتی این شهیدان را بازگو کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با تشریح برخی برنامه‌های محوری این ایام خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، درج جملات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهیدان رجایی و باهنر در سربرگ مکاتبات اداری، برگزاری زیارت عاشورا در ادارات به یاد شهیدان رجایی و باهنر و افتتاح طرح‌های عمرانی بخشی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این ایام است.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم