Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نجفی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح  طرح‌های بخشداری در جمع اهالی روستای قروه افزود: ۴۹ طرح به مناسبت هفته دولت در روستاهای شهرستان افتتاح و ۲۵ طرح کلنگ زنی خواهد شد که عمده آنها جدول، آسفالت و آبرسانی است.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای ابهر تاکید کرد: ۶ طرح گازرسانی در روستاها به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح آنها بهره‌مندی روستاها از نعمت گاز ۹۰ درصد خواهد شد که با آغاز گازرسانی به ۱۰ روستای دیگر در سال جاری سطح بهره‌مندی به بیش از ۹۷ درصد ارتقا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار مرکزی ابهر با تاکید بر همکاری بنیاد مسکن در طرح های بخشداری بیان کرد: بنیاد مسکن در طرح هادی و آسفالت روستاها کمک حال ما خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در روستایی قروه ۴ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت داریم، تصریح کرد: در زمینه آب شرب این روستا در ماه های قبل مشکلاتی داشتیم که با مساعدت دوستان منبع آن ترمیم شد و مخزنی هم با ظرفیت بالا احداث شده است.
نجفی یادآور شد: حدود ۱۰ میلیارد ریال در حوزه آب روستایی از اعتبارات تملک دارایی شهرستان مصوب شده که در مقابل هزینه های این حوزه ناچیز است البته مشارکت مردم در روستاها نیز در این زمینه ها مهم است.
لازم به ذکر است امروز با حضور مسئولان شهرستان ۸ پروژه عمرانی روستای فنوش آباد با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد۱۷۰ میلیون تومان نیز به بهره برداری رسید.
۸۰۶۸/۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر افتتاح طرح کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به وقوع بارش‌های شدید چند روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر منجر به قطع آب سه روستای پل‌دختر، یک روستا کوهدشت و یک روستا دلفان شد که بلافاصله و با حضور نیروهای شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب این روستاها وصل شد.

یاسر اکبریان امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود دو سامانه بارشی قوی به استان در فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به تجربیات سیل گذشته تمهیدات لازم از جمله مدیریت بحران، حضور اکیپ امدادی و اتفاقات در شهرستان‌هایی که احتمال طغیان رودخانه در آنها وجود داشت، هم چنین اعزام چند مدیر با تجربه ستاد به این شهرستان‌ها در بارندگی‌های اخیر با کمترین چالش مواجه بودیم.

وی بیان کرد: البته بارندگی‌ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب خساراتی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص قطعی آب تعدادی از روستاهای استان تصریح کرد: با وجود میزان بارندگی‌ها در هیچ‌کدام از شهرها با قطعی آب مواجه نبودیم، در روستاها هم جز چند روستا خوشبختانه مشکل چندانی نداشتیم.

اکبریان ادامه داد: تنها آب سه روستای پل‌دختر، یک روستای شهرستان کوهدشت و یک روستای دلفان قطع شد که با حضور نیروهای شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب آشامیدنی این روستاها وصل شد.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در هنگام وقوع حوادث اخبار حوزه آب و فاضلاب را از کانال شرکت آب و فاضلاب و روابط عمومی پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳ هزار نفر از آب شرب در روستا‌های کردستان
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس)
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم