Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بازنشستگان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴ هزار بازنشسته در استان پرداخت شد. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، منوچهر صفرپور ظهر امروز در آئین تکریم بازنشستگان اظهار داشت: سال گذشته 20 میلیارد تومان وام 5 میلیون تومانی 4 درصد با بازپرداخت 3 ساله به 4 هزار نفر بازنشسته چهارمحال و بختیاری اعطا و امسال مبلغ تسهیلات بازنشستگان به 7 میلیون تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بازنشستگان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به‌دلیل عدم افزایش حقوق بازنشستگان کشوری متناسب با نرخ تورن در سال‌های گذشته با رایزنی‌های مستمر صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت و توجه دولت و مجلس طرحی مطرح شد که براساس آن هر ساله علاوه بر افزایش عمومی حقوق بازنشستگان، متناسب با نرخ تورم درصدی نیز در قالب همسان‌سازی حقوق و ردیف تخصیص یافته در بودجه عمومی کشور اختصاص می‌‎یابد که در نتیجه آن حداقل حقوق بازنشستگان به تدریج افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت بازنشستگان استان 15 هزار و 500 نفر است که امسال هزار و 300 نفر دیگر به آن اضافه می‌شود.

صفرپور افزود: برگزاری چندین دوره جشنواره ورزشی با حضور با نشاط بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از برنامه‌های این صندوق بوده و هر ساله جشنواره ورزشی در رشته‌های مختلف شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، دارت، دوی 1500 متر و شطرنج برگزار که نفرات اول هر رشته در بخش زنان و مردان برای مسابقات کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری تاسقف 7 میلیون تومانکردستان|همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعمال شودنماینده ولی‌فقیه در کردستان: حرمت و شأن بازنشستگان حفظ شود

وی تصریح کرد: اجرای طرح «در خانه نمانیم» به منظور افزایش رفاه اجتماعی برگزار و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان چند سال اخیر انجام شده است.

32 سال دیگر 30 درصد جمعیت به سن بازنشستگی می‌رسند

در ادامه این آئین حفیظ الله فاضل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان و موضوع مسکن این قشر در حال پیگیری است که امیدواریم بخشی از مشکلات بازنشستگان را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 9.5 درصد جمعیت کشور در سن بالای 60 سال و بازنشستگی تخمین زده شده‌اند که این رقم تا سال 1430، 30 درصد جمعیت به سن بازنشستگی می‌رسند و دولت باید با تدبیر برای این قشر و استفاده از تجربیات آنها به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در راستای اهداف نظام برنامه‌ریزی کند.

حداقل حقوق بازنشستگان 90 درصد حقوق شاغلان است

در ادامه این برنامه الله‌کرم نصیری معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته دولت به بازنشستگان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال انقلاب دچار پستی و بلندی‌های زیادی بوده و همیشه با مقاومت مردم، از توطئه دشمنان با افتخار بیرون آمده است.

وی افزود: در حال حاضر هم وضعیتی وجود دارد که نظام باز هم از دردسرهای دشمنان در امان نیست و از زاویه مباحث اقتصادی وارد شده است اما سیاست‌هایی که دولت در برنامه ششم توسعه بسیار اثرگذار است.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در اصلاحیه قانون که در مجلس مطرح شده حقوق بازنشستگان در پایان برنامه ششم حداقل 90 درصد حقوق شاغلان است و این طرح سال آینده اجرایی می‌شود.

در حاشیه این آئین یکی از بازنشستگان که از استان مازندران به‌منظور شرکت در مسابقات شطرنج پیشکسوتان ایران به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود گفت: استان چهارمحال و بختیاری فاقد خانه امید برای بازنشستگان است که از مسئولان این استان درخواست داریم در راستای امیدبخشی به بازنشستگان، نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ح

 

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان

 

به گزارش تابناک ،افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری