Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@03:12:41 GMT

تغییر شعار فیس‌بوک

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۲۶۸

تغییر شعار فیس‌بوک

«فیسبوک رایگان است و همواره رایگان باقی خواهد ماند.» این شعار تبلیغاتی سایت فیسبوک برای حدود ۱۱ سال در صفحه اول این وبسایت در معرض دید بازدیدکنندگان بود، اما سرانجام این غول شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفته است آن را تغییر دهد.

به گزارش یورونیوز، از روز ۷ اوت جاری شعار قدیمی فیسبوک که برای ترغیب بینندگان به ثبت‌نام در صفحه نخست قرار داده شده بود، به «فیسبوک سریع و آسان است» تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مارک بارتولمو، استاد قانون سایبری و مالکیت معنوی در دانشگاه بوفالوی آمریکا می‌گوید این تصمیم احتمالا به دلیل «احساس عمومی» گرفته شده است.

بارتولمو به روزنامه یواس‌ای تودی می‌گوید مردم دیگر فیسبوک را «رایگان» به حساب نمی‌آورند.

او می‌گوید حالا همه تشخیص می‌دهند که فیسبوک یک محصول عمومی نیست بلکه «شما را تعقیب می‌کند و تبلیغات را به شما قالب می‌کند.»

کمتر از یک ماه پیش فیسبوک به دلیل تخطی از قوانین تجاری ۵ میلیارد دلار جریمه شد.

یک سخنگوی فیسبوک درباره تغییرات جدید گفت: فیسبوک همچنان و همانطور که در اساسنامه‌اش آمده است رایگان باقی خواهد ماند.

پیش‌تر در سال ۲۰۱۰ فیسبوک شعار سابق خود را که می‌گفت: «فیسبوک رایگان است و همه می‌توانند عضو آن شوند» تغیر داده بود.

دلیل تاکید بر رایگان بودن فیسبوک در شعار‌های تبلیغاتی پیشین این شرکت شایعه غلطی بود که در سال ۲۰۰۹ زبان به زبان پخش شد و به کاربران می‌گفت: در صورتی که پیغام مشخصی را روی دیوار شخصی‌شان ارسال نکنند باید هزینه اشتراک بدهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فیس بوک شعار تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره در محوطه تاریخی دولتخانه صفوی و سایت تاریخی قلعه حسن صباح در منطقه الموت به صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان هستند .

علیرضا خزائلی با اشاره به ساعت کاری موزه ها و قلعه الموت خاطرنشان کرد: موزه ها از ساعت ۹ الی ۱۸ و قلعه الموت از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • ویزیت رایگان ارتش در مراغه
  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • بازدید رایگان از بناهای تاریخی قشم
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی کرمانشاه امروز رایگان است
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • امروز بازدید از بنا‌های تاریخی کردستان رایگان است
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد