Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:07:03 GMT

تلاش بارسا برای وارد کردن 4 بازیکن به پروسه نیمار

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۳۹۳

تلاش بارسا برای وارد کردن 4 بازیکن به پروسه نیمار

بارسلونا برای بازگرداندن نیمار پول کافی در اختیار ندارد و تنها راه حل ممکن را در معاوضه بازیکن می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، چهار روز به اتمام نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و هنوز قضیه نیمار به سرانجام نرسیده است. ستاره برزیلی دیگر قصد بازی کردن برای پی اس جی را ندارد و به سران باشگاه گفته است که مجوز جدایی او را برای بارسا صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون دو جلسه نشست مستقیم نیز بین سران دو باشگاه برگزار شده و بی نتیجه مانده است.

 

 

 

 

در آخرین نشست، پی اس جی به بارسا اعلام کرد که 130 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن این تیم را می خواهد و بارسا نیز ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله را به این باشگاه پیشنهاد داد. انتقال راکیتیچ قرار است قطعی باشد ولی دمبله قرضی و یک ساله راهی پی اس جی خواهد شد. همه اینها منوط به جلب رضایت دو بازیکن یادشده است.

شب گذشته رادیو مونته کارلو ادعا کرد که پاسخ پی اس جی به این پیشنهاد منفی بوده است چرا که اولا آنها 220 میلیون یورو روی نیمار قیمت گذاشته اند و ثانیا زمان کافی برای جلب رضایت راکیتیچ و دمبله ندارند.

با این وجود تماس ها هنوز بین طرفین برقرار است و احتمال دارد امشب و در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان، نشستی بین روسای دو باشگاه(بارتومئو و الخلیفی) برگزار شود.

 

 

 

 

بارسلونا برای بازگرداندن نیمار و در حالی که پول کافی در اختیار ندارد، کار دشواری پیش رو دارد؛ چرا که حتما باید راکیتیچ و دمبله را به جدایی راضی کند و فعلا آنها نسبت به این قضیه واکنش منفی نشان داده اند.

ایوان راکیتیچ که از این قضایا به شدت عصبانی است، سه شنبه شب به سران بارسا اعلام کرده است که تحت هیچ شرایطی قصد جدایی ندارد. او در ابتدای تابستان با یوونتوس به توافق قطعی رسیده بود ولی والورده به وی اجازه جدایی نداد و در میان تعجب، درست قبل از اولین بازی فصل برابر بیلبائو، سرمربی بارسا به وی گفته است که برای فصل جاری روی او حساب نمی کند که نمی تواند دلیلی داشته باشد غیر از اینکه از سوی باشگاه به وی این مساله حکم شده باشد. بارسا قصد دارد تحت هر شرایطی راکیتیچ را به پی اس جی واگذار کند ولی هافبک کروات از خود مقاومت نشان می دهد.

 

ساعاتی پیش همچنین ادعا شد که بارسا قصد دارد از بین ژان کلیر تودیبو مدافع فرانسوی خود و نیز آرتور ملو هافبک برزیلی، یکی دیگر را نیز وارد پروسه نیمار کند. به عبارتی آبی اناری ها به هر دری می زنند تا بالاخره نیمار را بازگردانند؛ حتی به قیمت از دست دادن سه بازیکن خود.

 

 

 

ژان-کلر تودیبو عثمان دمبله آرتور ملو پاری سن ژرمن نیمار بارسلونا ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله آرتور ملو پاری سن ژرمن نیمار بارسلونا ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان، ظهر امروز به وقت محلی در دیدار «مریم نواز شریف» سروزیر ایالت پنجاب، با بیان اینکه روابط دو کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره روندی رو به رشد و ارتقا داشته است، اراده سران دو کشور برای گسترش همکاری‌ها را باعث بی‌اثر شدن تلاش‌های برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد عنوان کرد.

رئیس جمهور تبادل ظرفیت‌های متنوع متقابل را زمینه تأمین منافع دو ملت و افزایش قدرت دو کشور دانست و با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود. ایالت پنجاب و شهر لاهور صرفاً یک منطقه فرهنگی نیست، بلکه به سرعت در حال پیشرفت است و امیدوارم در دوره مدیریت سرکارعالی در این منطقه شاهد شتاب بیشتر توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن باشیم.

رئیسی شخصیت مرحوم اقبال لاهوری را در بین ایرانیان شناخته شده و محترم توصیف کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شخصیتی فرهنگی و فرهنگ‌دوست از مرحوم اقبال لاهوری تحت عنوان ستاره آسمان شرق یاد کرده‌اند. همچنین دلدادگی و علاقه مردم پاکستان به امام رضا (ع) کم‌نظیر و مثال‌زدنی است.

در این دیدار «مریم نواز شریف» نیز با ابراز تشکر و خرسندی از سفر رئیسی به ایالت پنجاب و حضور در مزار مرحوم اقبال لاهوری و نیز حضور در دانشگاه «جی‌سی‌یو» این شهر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جنوب آسیا که در سال 1864 تأسیس شده است، گفت که تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهد گرفت.

در این دیدار دو طرف با توجه به پیشینه فرهنگی مشترک و توجه به زبان فارسی در پاکستان، برای گسترش آموزش زبان فارسی در پاکستان توافق کردند و رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در این زمینه، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت داد برای تمهید زمینه‌ها و مقدمات این مسئله با مسئولان پاکستانی مربوطه همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی