Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@23:03:59 GMT

برتری تیم والیبال نوجوانان ایران برابر بلغارستان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۴۷۵

تیم والیبال نوجوانان ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان با غلبه بر بلغارستان، برای کسب عنوان پنجمی به مصاف برنده ژاپن و بلاروس می رود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروز (پنجشنبه) در ادامه پیکار‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تونس، تیم کشورمان برابر بلغارستان با حساب سه بر صفر و با نتایج ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۵ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بردیا سعادت» با کسب ۲۶ امتیاز به‌عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

تیم کشورمان با هدایت «محمد وکیلی» در مرحله گروهی نیز بلغارستان را شکست داده بود.

تیم ایران که با قبول شکست برابر تیم قدرتمند روسیه از صعود به نیمه‌نهایی بازماند، فردا (جمعه) برای کسب عنوان پنجمی به مصاف برنده دیدار ژاپن و بلاروس می‌رود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار با تراکتور در جام حذفی اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته‌ای در کسب نتیجه ناموفق بودیم در دیدار‌های اخیر توانسته‌ایم روند پیروزی را از سر بگیریم و به نتایج خوبی برسیم. از لحاظ روحی وضعیت تیم خوب است و من هم در شرایط قابل قبولی هستم، امیدوارم بتوانم به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم. کسب سهمیه از طریق لیگ برتر با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده خیلی سخت است ولی می‌توانیم با همت دسته جمعی بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعاً تا پایان فصل چه در لیگ و چه جام حذفی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برتری پرگل ۴ بر یک در لیگ برتر به خاطره‌ها پیوسته و هیچ تأثیری در بازی جام حذفی با تراکتور ندارد. دیدار دیگری است که باید با حداکثر توان مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. مسابقه بسیار بسیار سنگینی خواهیم داشت برابر حریفی که سرمایه اصلی‌اش هواداران پرشور آن هستند. قطعاً بازی سختی است و با برنامه جلو می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه‌ای که ان‌شاءالله توأم با پیروزی باشد. حضور هواداران خونگرم تراکتور به زیبایی بازی اضافه می کند و آنها که شهره به «پرشورها» هستند گرمای مسابقه و حرارت بازی را بالاتر می‌برند که قطعاً بینندگان هم از تماشای دیدار دو تیم لذت می‌برند.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش سابقه قهرمانی را در جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و این فصل هم فتح جام حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب ذوب‌آهن کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیمی می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد که نگاهش در هر بازی این باشد که آخرین بازی‌اش است و باید برنده شود. هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است و مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در تبریز با تراکتور است. اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم درباره ادامه حضورمان در جام حذفی برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست