Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیزلی از اهمیت بازی تیمش با پرسپولیس به خوبی آگاه است.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش در هفته دوم بازی سختی را مقابل پرسپولیس دارد.

به گزارش خبرنگار طرفداری، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت:

روز گذشته تمام مسائل را با جزئیات با شما در میان گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با سوالات دیگر در خدمتم.

وی در مورد بازی با پرسپولیس که می‌تواند برای او خاطره‌انگیز باشد و همچنین اهمیت این بازی برای هواداران خاطر نشان کرد:

اگر به سال‌های گذشته لیگ ایران دقت کنید در این بازی‌ها رقابت‌های پرفشاری انجام می‌شود. رقیبی که فردا با آن بازی داریم، سال‌های قبل به صورت متوالی قهرمان شده است. در هر صورت در آغاز لیگ چنین دیداری برای هر دو تیم سخت خواهد بود. به‌هرحال هر بازی سه امتیاز دارد و ما برای کسب آن تلاش می‌کنیم. این سه امتیاز فرقی ندارد، چه پرسپولیس و چه تراکتور برای گرفتن سه امتیاز باید تلاش کنند. الان دو تیم محبوب و قدرتمند ایران به مصاف هم می‌روند. ما سعی خواهیم کرد هواداران‌مان وقتی به استادیوم می‌آیند به چیزی که در ذهن‌شان است، برسند. فردا به طور کامل با این تفکر بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله چیزی را که در ذهن‌مان داریم، در زمین پیاده خواهیم کرد. فردا استقبال تماشاگران از بازی و تلاش بازیکنان نشان‌گر نتیجه بازی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا می‌داند این بازی چقدر حساس است، گفت:

بله، می‌دانیم این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. این دیداری است که تمام کشور تماشاگر آن هستند. البته این فقط مختص ایران نیست و برخی کانال‌ها از کشور ترکیه هم پیگیر پخش این بازی بودند.

دنیزلی در مورد اینکه آیا ترکیب 18 نفره تیمش مشخص شده است یا خیر، بیان کرد:

برخی از بازیکنان در این بازی در خدمت ما نخواهند بود. نمی‌توانیم از اکبر ایمانی و مازولا استفاده کنیم. اواسط هفته هم دژاگه مصدومیتی داشت. به‌هرحال تا فردا منتظر خواهیم بود. تیم تراکتور با 11 بازیکنی که وارد زمین می‌شود، هیچ کم و کسری ندارد.

«شما در ترکیه موفقیت‌های خوبی داشتید و آیا احساس موفقیت را در بازیکنان تراکتور هم دیدید یا خیر و احساس می‌کنید با این تیم هم موفق خواهید شد یا خیر؟»، وی در پاسخ به این پرسش یادآور شد:

به‌هرحال خیلی وقت است که ما با تیم کار می‌کنیم و برخی بازیکنان دیر به جمع‌مان اضافه شدند. روز گذشته هم گفتم که نقل‌وانتقالات‌مان کمی دیرتر از آنچه که می‌خواستیم انجام شد. به‌هرحال فردا رقابتی در زمین انجام خواهد شد و من به تمام بازیکنانم اطمینان دارم. فردا یک بازی خوب و زیبا خواهیم داشت. از نظر روانی هم می‌دانیم که تیم پرسپولیس از نظر آمادگی و روانی تیم خوبی در سال‌های اخیر داشته است. به‌هرحال رقابت هر طور که می‌خواهد باشد، اما بدون تراکتور نخواهد بود.

سرمربی تیم تراکتور درباره کوین فورتونه، مهاجم جدید تیمش یادآور شد:

این بازیکن دیر به تیم اضافه شده است. برای شناخت زبان تیم زمان کافی را نداشته است. با این حال خود بازیکن و دیگر بازیکنان می‌توانند این زمان را به حداقل برسانند و ما هم به او در این راستا کمک می‌کنیم. چند لحظه قبل یک نفر از من پرسید آیا لیست‌مان کامل شده است یا خیر، من باید بگویم لیست ما 20 نفره است و فردا 20 بازیکن در اختیار خواهیم داشت.

دنیزلی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس نیز تصریح کرد:

به‌هرحال همه می‌دانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است، اما تمام تیم‌ها نقاط ضعف دارند. ما این نقاط را بررسی کردیم و روی آن تمرکز داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش از هفته چندم هواداران می‌توانند تیم رؤیایی تراکتور را ببینند، گفت:

من فکر می‌کنم با این تفکرات که طی می‌کنیم ما از هفته پنجم به بعد به شرایط آرمانی نزدیک می‌شویم.

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود تراکتور توازن خوبی در خط دفاع و حمله ندارد، اما سایر مدعیان این توازن را در تیم‌شان دارند، عنوان کرد:

من روز گذشته هم گفتم که آلترناتیوهای مختلفی را می‌توان برای بازیکن در نظر گرفت. فوتبالیست نباید فکر کند که فقط می‌تواند در یک پست بازی کند. من تا به حال خیلی پست بازیکنانم را تعویض کرده‌ام. تا جایی که حتی خودشان هم فکر نمی‌کردند در پست جدید به این حد به موفقیت برسند. ما تلاش می‌کنیم نهایت استفاده را از بازیکنان در پست‌های مختلف داشته باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد

به گزارش "ورزش سه"، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

لازم به ذکر است اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز