Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@01:07:01 GMT

۳۵ چاپخانه در چهارمحال و بختیاری فعال است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۷۱۴

۳۵ چاپخانه در چهارمحال و بختیاری فعال است

علوی بابیان اینکه بزرگترین چاپخانه غرب کشور در این استان قرار دارد از فعالیت ۳۵ باب چاپخانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محسن علوی» امروز (پنجشنبه ۷ شهریور)  در آئین گرامیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر با عنوان «ستارگان خدمت» که در مهدیه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، گفت: این تعداد چاپخانه نیاز داخلی استان را تامین می کند و انتظار می رود دستگاه ها و نهادهای استان نیازهای خود را از این طریق تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: هم اینک هشت چاپ سیلک، 29 چاپ دیجیتال، 25 چاپ بنر، سه لیتوگراف، 300 دفتر فنی، 20 صحاف در این استان فعال است و توانسته در رونق اشتغال در استان سهم بسزایی داشته باشد.

 

علوی تصریح کرد: در بحث چاپ بسته‌بندی جعبه نیز هشت واحد در استان فعالیت دارد که واحدهای تولیدی استان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 

رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران چهارمحال و بختیاری، معافیت مالیاتی را از مهمترین مطالبات فعالان این صنف عنوان کرد و افزود: در ماده 134 قانون مالیات به صراحت ذکر شده که واحدهایی که از اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت می کنند، معاف از مالیات هستند اما متاسفانه این قانون اجرا نمی‌شود.

 

علوی خاطرنشان کرد: همچنین شورای سیاستگذاری صنعت چاپ در وزارت ارشاد همراه با وزارت صمت در سال های گذشته تشکیل شد و وظیفه این شورا این است که به مشکلات صنعت چاپ و روابط کارگر و کارفرما رسیدگی کند و احکام این شورا مرجع باشد ولی این شورا هم اینک منحل شده و ضروری است تا دوباره فعال شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خبرگزاری شبستان هفته دولت روز جهانی مسجد استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد چاپ فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) در استان
- بررسی روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی اردل
- نظارت بر عرضه کالا در بازار شهرستان کیار
- ارائه خدمات درمانی رایگان به محله حاجی آباد لردگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری