Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@10:58:15 GMT

نفتکش آدریان دریا تغییر مسیر داد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۸۲۳

نفتکش آدریان دریا تغییر مسیر داد

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری انگلیسی رویترز بعد از ظهر پنج‌شنبه با استناد به اطلاعات مؤسسه «رفینیتیو» که از مؤسسات وابسته به این خبرگزاری است اعلام کرد نفتکش «آدریان دریا» که گفته می‌شد در حال حرکت به سمت بندر مرسین ترکیه بوده، مسیر خود را به طرف مقصدی نامعلوم تغییر داده است.

اطلاعات و نقشه‌های آنلاین پایگاه دریانوردی مرین ترافیک (marinetraffic.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com) نیز حاکی از این است که نفتکش آدریان دریا (گریس-1) اکنون مسیری متفاوت از مسیر بندر مرسین را در پیش گرفته و در حال دور شدن از این بندر جنوبی ترکیه است.

نفتکش آدریان دریا (گریس-1) حدود دو ماه قبل به بهانه بی‌اساس «نقض تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سوریه» توسط شناورهای نیروی دریای انگلیس در تنگه جبل‌الطارق توقیف شد.

در پی توقیف نفتکش گریس‌ــ‌1 برخی منابع خبری مدعی شدند که این نفتکش حامل سلاح بوده است، اما دولت محلی منطقه جبل‌الطارق پس از انجام بررسی‌های آزمایشگاهی دقیق تأکید کرد که نفتکش گریس‌‌ــ‌1 تنها حامل نفت خام بوده است.

دادگاه عالی جبل‌الطارق ابتدا در روز جمعه 14 تیر حکم توقیف این نفتکش حامل نفت ایران را به‌ مدت 14 روز تمدید کرد و پس از پایان این دوره بار دیگر حکم به تمدید 30 روزه توقیف نفتکش گریس‌‌ــ‌1 داد.

سرانجام پنجشنبه بیست و چهارم مرداد، دادگاه عالی جبل‌الطارق با بی‌اعتنایی به فشارها و درخواست رسمی آمریکا برای تمدید توقیف نفتکش گریس-1 (آدریان دریا) حکم آزادی آن را صادر کرد و بامداد روز دوشنبه 28 مردادماه این نفتکش به سمت مقصد خود به راه افتاد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نفتکش آدریان بندر مرسین ترکیه نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)



منبع:انرژی پرس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی دلهره آور از یک نفتکش در شرایط طوفان اقیانوسی (فیلم) عملیات توقیف نفتکش آمریکایی توسط ارتش (فیلم) به آب انداختن نفتکش غول پیکر در ایران پس از تعمیرات (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • رمضان؛ بهترین فرصت برای تغییر و تحوّل‌
  • توقیف ۲۵ هزار خودروی متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • ۲۶۹ نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند/ توقیف ۲۵ هزار خودروی متخلف