Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:22:20 GMT

کتابخانه شهر هارونی به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۰۰۵۹

کتابخانه شهر هارونی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر؛ همزمان با هفته دولت آئین افتتاح کتابخانه شهید قاسمعلی باقری با حضور فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد؛ فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ مجتبی رهنما بخشدار لاران؛ حجت الاسلام رئیسی مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان؛ رضا شهرانی شهردار هارونی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر  بر لزوم ارائه خدمات شایسته به مردم تأکید کرد و اظهار داشت: داشتن کتابخانه و برخورداری از این مرکز فرهنگی از حقوق حقه  مردم فرهنگ دوست هارونی است و این شهر از شهرهای فاقد کتابخانه استان محسوب می شد که با حمایت فرماندار و همکاری شورای اسلامی و شهرداری شهر هارونی شاهد افتتاح این مرکز مهم فرهنگی هستیم.

خلیل مقدم افزود: یکی از شاخصهای اصلی توسعه یافتگی وجود کتابخانه و افراد کتابخوان در جامعه است و به برکت خون شهدا امروز کتابخانه سردار شهید قاسمعلی باقری با داشتن امکانات به روز کتابخانه ای جهت هم افزایی فرهنگی این شهر به بهره برداری رسید.

وی رونق کتابخوانی را مایه ارتقا سطح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: شایسته است مردم فرهنگ دوست این شهر با حضور گسترده در برنامه های مختلف این کتابخانه زمینه رونق فعالیتهای فرهنگی شهر را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد نیز با اشاره به اهمیت پروژه های فرهنگی و اهمیت آن در ارتقا همه جانبه جامعه، افزود: در شهرستان شهرکرد چهار شهر فاقد کتابخانه وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته امروز شهر هارونی به جمع شهرهای دارای کتابخانه پیوست و تلاش خواهیم کرد که تمام شهرهای شهرستان از این نعمت با ارزش فرهنگی برخوردار شوند.

عبدالعلی ارژنگ افزود: امید است با وجود انجمن کتابخانه های عمومی این شهر، شاهد کتابخانه ای پویا  و فعال در شهر هارونی باشیم.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته برای این اقدام ارزشمند فرهنگی، کتابخانه را ثروتی پایان ناپذیر عنوان کرد که باید قدر این ثروت با ارزش را بدانیم و از این امکان فرهنگی بالا استفاده کنیم.

وی افزود: مسئولان همراهی و تلاش کردند تا این کتابخانه راه اندازی شود ولی تداوم فعالیت این کتابخانه که مزین به نام یک شهید بزرگوار است حضور و مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی  کتابخانه را می طلبد.

قائدامینی اذعان داشت: کتابخانه باید به کودکان راه و شیوه صحیح زندگی را آموزش دهد وامید است ره آورد افتتاح این کتابخانه کودکانی موفق و آینده سازانی درخشان در شهر هارونی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر هارونی نیز ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در خصوص راه اندازی کتابخانه در این شهر به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد کتابخانه در شهر هارونی بود و  با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان این مهم محقق شد و امروز شاهد راه اندازی این کتابخانه هستیم.

به گزارش مهر، در خلال مراسم مادر شهید قاسمعلی باقری تعدادی از کتب این شهید را به عنوان هدیه به این کتابخانه اهدا کرد، کتابخانه شهر هارونی مزین به نام شهید قاسمعلی باقری از شهدای دانشجوی استان است که در سال ۱۳۶۴ در جزیره مجنون به فیض عظیم شهادت رسید.   

کد خبر 4705913

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کتابخانه کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی