Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قم که با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی گزارشی از شاخص های توسعه اقتصادی استان قم ارائه کرد.

وی سیاست گذاری مدیریت استان در راستای رونق تولید را عارضه یابی و حل مشکلات واحدهای صنعتی دانست و افزود: در این مسیر شاهد توفیق و بهبود وضعیت اشتغال بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با اشاره به سرفصل برنامه های محوری چهارده گانه استان در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله توسعه زیر ساخت های گردشگری، توسعه حمل و نقل، اکتشاف و فرآوری مواد معدنی، توسعه واحدهای صنعتی، توسعه نیروگاه های خورشیدی، توانمندسازی روستاییان، توسعه بازار تولیدات، احیای بافت های ناکارآمد و توسعه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان کرد: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری قم در نیمه پاییز ۹۸ از برنامه های رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری در استان است.

افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی استانداری قم

همچنین حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی استانداری قم طی آیینی مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار قم در این آیین، بسیج را نهادی مردمی و اثر گذار دانست   و بر لزوم تعامل و همکاری کارکنان استانداری و سایر ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: تقویت روحیه بسیجی کارکنان ادارات برای خدمت رسانی به شهرندان باید در دستور کار قرار بگیرد.

محمد رضا گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز با بیان لزوم تاسی همگان به سیره اهل بیت و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسن (ع)، اظهار کرد: راه اندازی این حوزه مقاومت بسیج در استانداری قم نیازی ضروری بوده است که آثار خوبی بدنبال خواهد داشت.

تحقق سیاست های نظام نیازمند همکاری همه ارکان است

استاندار قم همچنین در دیدار رئیس کل دادگستری قم گفت: تحقق سیاست های نظام نیازمند هماهنگی و همکاری همه ارکان نظام اسلامی است.

سرمست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همه مسئولان موظف به گام برداشتن در مسیر این انسانهای بزرگ هستند.

وی خدمت رسانی شایسته به مردم و تلاش برای بهبود وضعیت فرهتگی اقتصادی و اجتماعی را رسالت اصلی مسئولان دانست.

۱۱۷۵ /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اقتصاد مقاومتی استانداری قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد موسی‌زاده موسوی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال در خصوص فعالیت‌های این صندوق در حوزه اقتصاد دیجیتال در سال ۱۴۰۲ گفت: در طی سال گذشته به بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال، انواع خدمات مالی و اعتباری مورد نیاز ارائه شده است که در تلاشیم این میزان رشد قابل توجهی را در سال ۱۴۰۳ تجربه کند.

وی افزود: ارائه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری شامل ارائه تسهیلات، خدمات کارگزاری مالی و فنی، صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بخش دیگری از فعالیت‌های صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال در سال گذشته است.

موسی‌زاده موسوی اضافه کرد: در کنار خدمات مالی و اعتباری فوق، حمایت از ارائه خدمات زیرساختی مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، حمایت از توسعه محصولات و خدمات اولویت‌دار در حوزه‌های کلیدی و راهبردی، کمک به اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه در کشور، از جمله فعالیت‌های اثرگذاری بوده که با همکاری ستاد توسعه  اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال درخصوص برنامه‌های این صندوق در سال جدید گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ با توسعه خدمات تخصصی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجتال و همچنین ورود به حوزه‌هایی همچون ارتقای توان صادراتی شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به شکل‌دهی اکوسیستم زیرساخت‌های کلیدی حوزه هوش مصنوعی که در برنامه توسعه صندوق پیش‌بینی شده است، بتوانیم نقشی اثرگذار در کنار سایر بازیگران این حوزه داشته باشیم و به توسعه زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است