Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از جمله این طرح ها سه طرح هادی روستایی در شهرستان تربت جام با هزینه  ۱۰ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال و یک طرح هادی روستایی با هزینه دو  میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال در شهرستان درگز است.

سید رضا موسوی نیا افزود: اجرای یک طرح هادی روستایی با هزینه  ۱۰ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال در شهرستان خواف، دو طرح هادی روستایی با هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال در شهرستان مه ولات، دو طرح هادی روستایی با هزینه ۳۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در گناباد از دیگر طرحهای مزبور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای دو طرح هادی روستایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال در شهرستان بجستان و یک طرح هادی روستایی با هزینه پنج میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال در شهرستان چناران را از دیگر طرح های یاد شده برشمرد.

او ادامه داد: تاکنون طرح هادی برای دو هزار و ۵۲۴ روستا در خراسان رضوی تهیه شده و تقریبا شاخص برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت این استان از تهیه طرح هادی ۹۷ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت قیر پنج روستای شهرستان بردسکن با هزینه  ۲۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال و ۱۹ روستای شهرستان کاشمر با اعتبار ۱۰۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال تامین شد.

موسوی نیا افزود: تامین قیر آسفالت معابر در ۱۲ روستا و اجرای آسفالت در سه روستای شهرستان تربت حیدریه با هزینه ۹۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال نیز همزمان با هفته دولت انجام شد.

وی تامین قیر آسفالت معابر هفت روستا با هزینه  ۱۵ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال در شهرستان نیشابور، دو روستا با هزینه دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در شهرستان فیروزه، ۱۱ روستا با هزینه  ۲۲ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال در شهرستان مشهد، چهار روستا با هزینه  ۱۱ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال در شهرستان جوین و ۳۶ روستا در شهرستان قوچان را از دیگر پروژه های هفته دولت برشمرد.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیر توسعه روستایی هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران