Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:37:24 GMT

روستای تاریخی قروه دروازه شمالغرب است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۰۶۴۳

روستای تاریخی قروه دروازه شمالغرب است

وجیه الله نوروزی روز پنجشنبه در جمع اهالی روستای قروه با تقدیر از ابتکار بخشداری ابهر در استقرار میز خدمت چندین دستگاه اجرایی در روستای قروه، گفت: این اقدامات نشان می‌دهد مسئولان ما جدای از مردم نیستند.

وی ابراز کرد: مسئولان به عنوان خادمان مردم همواره در حد وسعشان درصدد رفع مشکلات هستند و متناسب با اعتبارات خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری ابهر با اشاره به ویژگی مغتنم روستای قروه، تاکید کرد: این روستای تاریخی که قطعا افراد بزرگی در دامان خود پرورانده از دسترسی به جاده ترانزیتی برخوردار است که همین امر بهترین فرصت برای توسعه گردشگری و معرفی آن را ایجاد می‌کند چرا که بسیاری از روستاها از همین امکان ساده دسترسی به راه محروم هستند.
وی با تاکید بر لزوم تعریض جاده ترانزیتی در مجاورت روستای قروه، یادآور شد: خوشبختانه تعریض جاده از پروژه های مصوب است.
نوروزی ابراز کرد: ارتقای سطح گردشگری این روستا نیازمند توسعه برخی امکانات رفاهی و خدماتی است تا ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان روستا محلی برای آسایش مسافران فراهم شود.
وی تاکید کرد: تلاش دولت ارائه خدمات مطلوب بوده‌است ولی همه واقفند دشمن از طریق تحریم ها شرایط سختی ایجاد کرده و با وجود اینکه بسیاری از کشورها پس از برجام برای عقد قراردادهای سرمایه گذاری به کشور جذب شدند اما شرایط سختی حاکم شده است.
این مسئول با تاکید بر لزوم ثبت و گزارش اقدامات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب در روستاها، بیان کرد: انقلاب اسلامی برای توزیع عادلانه امکانات شکل گرفت و تمام خدمات ارائه شده بی منت و از روی وظیفه بوده با این حال لازم است برای حفظ نیروی مولد امکانات روستاها را افزایش دهیم.
وی از دستگاه‌های مربوطه خواست الگوهای بهینه مصرف را به کشاورزان معرفی و با تبیین مزایای روش های آبیاری نوین کشاورزان را در راستای افزایش راندمان و سطح زیر کشت یاری کنند.
نوروزی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فضای روانی و اخلال در بازار خرید و فروش گندم تاکید کرد: با وجود این اقدامات خوشبختانه امسال ۲۶۰ هزار تن گندم به قیمت تضمینی توسط دولت خریداری شد.
وی با تاکید بر لزوم تجدید نظر دولت بر قیمت خرید تضمینی گفت: کشاورز متحمل زحمت و هزینه شده با این حال باید پشتیبان نظام باشد تا دولت مجبور به خرید گندم از بیگانگان نباشد.
۹۵۵۶/۶۹۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم و نباید وارد زمین دشمن شویم، زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را نباید وارد آن کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات وعده صادق در خصوص وظیفه ملت در برابر این اقدام سپاه پاسداران، اظهار کرد: باید جلوتر از دشمن حرکت کنیم، اما این حرکت نباید جلوتر از مقام معظم رهبری و فرماندهان شجاع باشد.

وی با تاکید بر هوشیاری نسبت به سناریو رسانه‌های بیگانه، افزود: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم، نباید وارد زمین دشمن شویم و زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را وارد آن کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمین بازی دشمن جای نماز، انصاف، جوانمردی و صداقت ندارد و به طور قطع ما در این زمین شکست خواهیم خورد.

صحرایی تصریح کرد: شعارهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ این‌ها را یادمان هست و فریز شدن رسانه‌های آن‌ها را در همان سال شاهد هستیم، کسی باور می‌کرد آن‌ها که سال‌ها با تمام توان فریاد می‌زدند «مشکل جمهوری اسلامی موی زنان است» خودشان بیش از ده سال است در مو، پیچ خورده‌اند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ما در حال حاضر باید برای مردمان کشورهای اسرائیل، کانادا، فرانسه، آلمان، آمریکا و اردن سوال ایجاد کنند که از سران خود بپرسند به کدام اصول، قول، قطعنامه و نهادهای حقوق بین‌الملل معتقد هستند؟.

کد خبر 745385

دیگر خبرها

  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • سودای جهانی شدن ابیانه چه زمانی محقق می‌شود؟
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است