Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با اعتبار ۲۳۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم ساخته شده اند.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: طرح سایت ۱۴۸ هکتاری پرورش میگو در منطقه درکو با سرمایه گذاری هشت میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی از طرح‌هایی است که صبح امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن یکتاپور افزود: با افتتاح این طرح برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شد.

روکش آسفالت گرم محور‌های مواصلاتی قشم به طول ۲۳ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان و بهسازی معابر ۲۰ روستا با هزینه ۲۵ میلیارد تومان از دیگر طرحی بود که صبح امروزبه بهره برداری رسید.

امروز همچنین عملیات اجرایی ساخت دامپروری صنعتی در روستای باسیعدو قشم آغاز شد.

این طرح با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و با هدف پرورش هفت هزار راس بز داشتی در ۶۰ هزار متر مربع تا پایان امسال ساخته وبرای ۵۰ نفر استغالزایی می‌شود.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: تا پایان هفته دولت ۴۰ طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان قشم به بهره برداری می‌رسد.
فریدون همتی گفت: به مناسبت برگزاری کنگره هزارو ۵۰۰ شهید سرافراز هرمزگان تا پایان امسال هزارو ۵۰۰ طرح در استان بهره برداری می‌شود.

او افزود: بخش از این طرح‌ها در هفته دولت، بخشی دیگر در دهه فجر و تعدادی نیز پایان سال با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسند.

استاندار هرمزگان گفت: توجه به رونق تولید و اقتصاد در هرمزگان از اهداف اجرای این هزارو ۵۰۰ طرح است.

انتهای پیام/ر

 

افتتاح پنج طرح در قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان

محمد قویدل افزود: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.

وی گفت: نام نویسی در این آزمون از روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.

قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر، در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب