Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:01:18 GMT

پیش بینی نامزد شدن ۱۴۰ نفر در انتخابات همدان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۰۷۶۹

پیش بینی نامزد شدن ۱۴۰ نفر در انتخابات همدان

ابوالقاسم الماسی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این آمار فقط پیش بینی هایی است که توسط فعالان سیاسی و مردم تخمین زده شده و ممکن است در زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر کنند.

وی با بیان اینکه تا پیش از زمان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی و طی مراحل تعیین صلاحیت آنان نمی توان آمار دقیقی عنوان کرد: با توجه به گفت و  گوهای شفاهی و نوع عملکرد افرادی که هدف حضور در انتخابات را دارند، برآورد می شود در حدود ۱۴۰ نفر در استان همدان نامزد حضور در انتخابات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الماسی ادامه داد: رییس و اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان همدان منصوب شده اند ادامه داد: مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان به عنوان رییس ستاد انتخابات انتخاب شد. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: همچنین محمدعلی محمدی رییس کمیته امنیت، محمود علیپور مدیرکل ثبت احوال به عنوان دیگر عضو ستاد انتخابات انتخاب شدند. 
الماسی با بیان اینکه  محمدحسن میرزایی به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات، سیدمحمدرضا میرصفدری رییس کمیته مالی و پشتیبانی منصوب شدند افزود: اسدالله عباس زاده رییس کمیته حراست و استعلامات، احسان شهابی رییس کمیته امور حقوقی و اسدالله ربانی‌مهر به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی هستند. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند امسال برگزار می شود. 

۷۵۲۳/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات انتخابات همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات