Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:39:14 GMT

امام جمعه همدان: نیازمند تعامل مسئولان و مردم هستیم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۱۰۷۳

امام جمعه همدان: نیازمند تعامل مسئولان و مردم هستیم

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز نیازمند تعامل و وحدت در بین مسئولان و جامعه هستیم یعنی به معنای واقعی کلمه باید برای خدمت به مردم دست به دست هم دهیم. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی بعداز ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهار با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: نامگذاری این روز به این دلیل است که مسئولان ساده زیستی شهید رجایی را به عنوان الگوی رفتاری خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط و تعامل نهادهای انقلابی سبب نگرانی شدید دشمن شده است‌اردبیل| تعامل ائمه جمعه با مسئولان در حل مشکلات مردم نقش به‌سزایی داردهمدان| باید با ایجاد فضای تعاملی در کشور از ظرفیت جوانان نخبه استفاده شود

وی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد بنابراین پس از قبول مسئولیت، فرد باید در جهت خدمت به مردم تا آن جا که در توان دارد، به میدان بیاید.

امام جمعه همدان با تقدیر از خدمات حجت الاسلام حاتم‌نیا امام جمعه سابق شهرستان بهار عنوان کرد: در شرایط فعلی و مشکلات موجود به ویژه در بخش اقتصاد، فردیکه مسئولیتی را قبول می‌کند باید صادقانه و خالصانه و با تمام قدرت خدمت کند.

وی با معرفی حجت الاسلام ارزنده امام جمعه بهار ابراز کرد: در این مدت که بحث امام جمعه بهار مطرح بود، انصافا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تلاش زیادی برای این انتخاب انجام داد که باید از خدمات آنها تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: حجت الاسلام ارزنده دارای سوابق و تجربیات خوبی هم در زمینه علمی و هم در زمینه مدیریتی هستند و علاوه بر این چندین سال امامت جمعه در  مناطق مختلف را بر عهده داشته‌اند که امیدواریم در این سمت جدید نیز شاهد موفقیت ایشان باشیم.

وی با بیان این که در انتخاب امامان جمعه رضایت‌مندی مردم هر منطقه یکی از ملاک‌های شورای سیاستگذاری است، مطرح کرد: در انتخاب امام جمعه جدید شهرستان بهار سعی بر این بود که انتخابی در شان مردم شهرستان بهار صورت گیرد.

 شعبانی با اشاره به این که بنده طلبگی خودم را از دفتر امام جمعه بهار شروع کرده‌ام، گفت: بنده با مردم بهار به خوبی آشنایی دارم و این اتفاق خوب را هم به مردم ولایتمدار بهار و هم حجت الاسلام ارزنده تبریک می‌گویم.

وی تاکید کرد: امروز نیازمند تعامل و وحدت در بین مسئولان و جامعه هستیم یعنی به معنای واقعی کلمه برای خدمت به مردم باید دست به دست هم دهیم.

امام جمعه همدان با بیان این که مسئولان در نظام اسلامی علاوه بر خدمت به مردم باید برای حرکت به سمت دولت کریمه نیز فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: تبعیت از ولایت وظیفه همگانی است و زمانی که رهبر معظم انقلاب خودشان را خادم مردم می‌دانند به این معنی است که راه درست همان چیزی است که ایشان می‌فرمایند.

وی تاکید کرد: در راه خدمت به مردم اولین گام این است که در درون و در مقابل وجدان خودمان راضی باشیم و تا این اتفاق نیفتد نمی‌توان انتظار موفقیت داشت چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اقلید با گریزی به برخی مطالبات مردم اقلید گفت: سال گذشته افرادی در سطح شهرستان اقلید به صورت غیر رسمی با دریافت مبالغی اقدام به جذب نیرو و ایجاد مشاغل خانگی می‌کردند که با توجه به ابهامات موجود در نحوه فعالیت، در مردادماه سال گذشته با ورود دادستان اقلید این افراد اقدام به ثبت شرکت کردند.

امام جمعه اقلید افزود: با این حال، واحد پیشگیری از وقوع جرم دادسرای اقلید در پیامی از مردم خواست تا قبل از عضویت در شرکت مذکور آگاهانه عمل نموده و در خصوص فعالیت شرکت تحقیق بیشتری کنند.

وی بیان کرد: این شرکت در مدت کوتاهی موفق به جذب بیش از هزاران نفر شد و با پرداخت دستمزدهای نامتعارف به نیروها در قبال کار اندک، موجب وسوسه نیروها و افزایش آورده شد.

حجت الاسلام گشول با بیان اینکه همین ابهامات و پرداخت‌های نامتعارف موجب ناتوانی در پرداخت‌ها و نگرانی نیروهای این شرکت شد، عنوان کرد: این شرکت در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان به نیروها بدهکار است و ناتوانی در پرداخت‌ها موجب شده تا نیروها و سرمایه‌گذاران نسبت به این شرکت طرح شکایت کرده و در همین راستا دادگستری اقلید جهت تسهیل و تسریع در رسیدگی به مطالبات شکات وارد عمل شده و پس از شناسایی اموال و اعضای این شرکت دستور توقیف آنها صادرشده است.

وی اعلام کرد: اموال موجود در شرکت صورت‌برداری، بسته بندی و با نظر کارشناس، قیمت‌گذاری و به بازار تزریق شده که امید می‌رود با فروش این اجناس بتوان نسبت به تسویه مطالبات مردم اقدام نمود.

امام جمعه اقلید خاطرنشان کرد: ان شاء الله با صبوری مردم و بازخورد عاقلانه با این موضوع و همچنین با همکاری و همیاری مسؤولان در سطح شهرستان و مقامات استانی و کشوری بتوان در حل مشکلات ایجاد شده، تدبیری اندیشید و مردم بزرگوار که خیلی از آنها از اقشار کم در آمد جامعه هستند به حق خودشان برسند.

رئیس شورای فرهنگ‌عمومی اقلید تاکید کرد: حل این مشکل نه فقط باید به وسیله دادستان و دادگستری انجام بشود، بلکه باید کلیه نهادهای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی با یک تعامل و انسجام و همکاری و وحدت کلمه اقدامات لازم را انجام تا مردم و مال باختگان به حق و حقوق خودشان برسند.

کد خبر 6082555

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان