Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل هم‌رنگ بودن پیراهن امیر قلعه‌نویی با رنگ لباس تیم حریف، وی کاور بازیکن ذخیره خود را بر تن کرد و سپس رنگ لباس خود را به مشکی تغییر داد. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه نقش جهان به شرح زیر است:

* خرید بلیط‌های دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز به صورت اینترنتی صورت گرفت به گونه‌ای که قیمت جایگاه وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌آی.پی 25 هزار تومان، جایگاه کلاس یک 20 هزار تومان و جایگاه معمولی با 10 هزار تومان بود.

* با شروع لیگ برتر و تکمیل ورزشگاه‌ها گیت‌های الکترونیکی در ورودی ورزشگاه نصب شده بود ولی از دسترس خارج بود، این در حالی است که هواداران با ثبت بارکد بلیط خریداری شده خود وارد ورزشگاه می‌شدند.

* شماره‌گذاری‌های طبقه نخست ورزشگاه نقش‌‌جهان به صورت کامل انجام نشده بود و تنها قسمتی از جایگاه‌ها شماره‌گذاری شده بود.

* ورودی ورزشگاه نقش جهان هیچ ترافیکی نداشت ولی پارکینگ‌ ورزشگاه مملو از خودرو بود و این در حالی است که پیش از آغاز دیدار در طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان فعالیت عمرانی صورت می‌گرفت.

* به دلیل وزش باد پیش از آغاز این دیدار گرد و غباری در محیط ورزشگاه نقش‌جهان نمایان شد و تا دقایقی همچنان برقرار بود.

حاشیه دیدار سپاهان - ماشین‌سازی| حضور وحید هاشمیان در ورزشگاه نقش جهان + عکساصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان در دیدار با ماشین‌سازی مشخص شداصفهان| ترکیب تیم فوتبال ماشین‌سازی برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شد

* پیش از آغاز دیدار مهدی کیانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا و رضا از میرزایی از سپاهان و احمدرضا زنده‌روح، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی کریمی، بابک مرادی، عزیز معبودی حقیقی، محمد مسلمی‌پور و‌میلاد نوری از ماشین‌سازی تبریز به نیمکت تیم حریف رفته و با کادرفنی و سرمربی خوش و بش کردند.

* وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز را با حضور در استادیوم به صورت حضوری به تماشا نشست.

* به دلیل هم‌رنگ بودن پیراهن امیر قلعه‌نویی با رنگ لباس تیم حریف، وی کاور بازیکن ذخیره خود را بر تن کرد و سپس رنگ لباس خود را به مشکی تغییر داد.

* محمدرضا مهدی‌زاده و حامد بحیرایی بازیکنان مصدوم تیم سپاهان برای این دیدار در جایگاه ویژه استادیوم حاضر بودند.

* در نیمه نخست تعداد زیادی از عکاسان خبری پشت دروازه تیم ماشین‌سازی تبریز قرار داشتند.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس

سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران استقبال کرد.

طرفداری | امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.

به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیمهای آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیمهای ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس