Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور امروز پنج شنبه (هفتم شهریورماه) با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و قشرهای مختلف مردم در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد در این مراسم با اشاره به اینکه ما در دهه 60، ترورهای بیشماری را تجربه کردیم، گفت: ثبت 17 هزار شهید ترور که 12 هزار نفر از این تعداد توسط سازمان مجاهدین خلق به شهادت رسیدند، نتیجه دشمنی های بدخواهان نظام و انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: جمع زیادی از دولتمردان ما به فاصله کوتاهی از یکدیگر به درجه رفیع شهادت نائل شدند به گونه ای که ابتدا شهیدان رجایی و باهنر را از دست دادیم و بعد شهید بهشتی و 72 تَن از یاران انقلاب، به جمع دیگر شهدا پیوستند.

حجت الاسلام نوری، تصریح کرد: همه آنهایی که همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل داعیه مبارزه با تروریسم را داشتند و ما را متهم به تروریسم و حمایت از تروریسم می کنند؛ حتی یک مورد حادثه تروریستی در کشور خود را نشان دهند که ایران از آن حمایت کرده باشد.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: در صورتی که در کنار کاخ سفید و با یک خیابان فاصله، دفتر سازمان مجاهدین خلق همان منافقان کور دل، 12 هزار نفر را در ایران ترور کردند تا جایی که به صورت رسمی و عملی دولت آمریکا اعلام کرد برای مجموعه مجاهدین خلق بودجه می گذارد تا به کار ترور و ایجاد اخلال در نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دهند.  

وی در ادامه با گریزی به شخصیت و سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر، ساده زیستی، ولایی بودن، مردمداری، انقلابی بودن و متعهد بودن، سختکوشی و اخلاص در عمل و عبادت را بارزترین سجایای آنان نام برد و به همه دولتمردان توصیه کرد از سیره و روش این بزرگمردان الگو بگیرند.

این مراسم همچنین با ذکر مصیبت در رثای سید و سالار شهیدان و نوحه خوانی همراه بود.   

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند