Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با بیان اینکه کیفی سازی خدمت به مردم باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد گفت: برگزاری جشنواره شهید رجایی تعیین‌کننده میزان عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در خدمات‌رسانی به مردم است. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نادر مالکی در جشنواره شهید رجایی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: ارائه خدمات به روش الکترونیک و جذب اعتبارات و اشتغال‌زایی شاخصه‌های مهم در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان مدنظر قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده در عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دیگر حوزه‌های عمومی و تخصصی هر دستگاه گفت: در این جشنواره 19 دستگاه اجرایی برتر استان سمنان که برخوردار از شاخصه‌های ذکرشده بودند مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه پنج شاخصه ملاک ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف در این جشنواره بوده است تا دستگاه‌های برخوردار از این شاخصه‌ها به‌عنوان برترین دستگاه‌ها معرفی شوند عنوان کرد: تجلیل از چندین دستگاه اجرایی بدین معنا نیست که دیگر دستگاه‌ها ناتوان در ارائه خدمت به مردم هستند.

دستگاه‌های اجرایی برتر استان ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدنداستاندار خراسان جنوبی در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی تجلیل شدتجلیل روحانی از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شهید رجایی

مالکی افزود: بر اساس آنچه اعلام‌شده است استان سمنان خوشبختانه در رتبه دوم کشوری با شاخصه رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی قرار دارد که این امر برای استان ما یک امتیاز محسوب می‌شود و این روند باید تداوم یابد و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از در راستای ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم تلاششان را دو چندان کنند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید به احسن وجه ملاک عمل تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد گفت: خوشبختانه خدمت به مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی در حال کیفی سازی است.

زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار داشت: برای رشد و توسعه کشور باید دولتمردان و کارکنان دولت به‌طور مستمر تلاش کنند تا اعتماد و رضایت مردم را بیش از این‌ها به خود جلب کنند.

مالکی تأکید کرد: شاخصه ارتقای اشتغال و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال باید مدنظر تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان


رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.
مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند