Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در جشنواره شهید رجایی گفت: شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت الگوی دولت کریمه هستند و هر اداره‌ای می‌تواند این الگو‌ها را برای کارمندان خود معرفی کند، کدام آموزش ضمن خدمت می‌تواند بدین اندازه تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: دولت کریمه دولتی است که اسلام و اهل اسلام در این دولت به عزت دست پیدا می‌کنند، در دوره‌ای ما در مقابل رژیم صهیونیستی و امریکا کجا قرار داشتیم و امروز کجا قرار داریم؟ این عزت جایزه قدم‌هایی است که در مقاومت اسلامی برداشتیم.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: ما که منتظر منجی عالم بشریت هستیم یعنی تحقق دولت کریمه را در حد اعلا آرزو داریم و برای تحقق آن تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

او اضافه کرد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که دین لق لقه زبان ما باشد و به عمق جان ما نفوذ نکند، عده‌ای تا زمانی که دین به کار آن‌ها می‌آید حافظ مبانی دینی هستند، امیدواریم همه ما در مسیر تحقق آرمان‌های دولت کریمه قدم برداریم.

امام جمعه قزوین گفت: زمانی که به سیره شهید رجایی و شهید باهنر نگاه می‌کنیم این دو شهید بزرگوار ما را به خاطرات مقاومت‌های ویژه قبل از انقلاب می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مقاومت اسلامی پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در زمان اسارت رزمندگان و زیر شکنجه نیرو‌های بعثی ما ادامه پیدا کرد. این مقاومت‌ها امروز تبدیل به مقاومت اسلامی در سطح جهان تبدیل شده، زیرا خدای متعال فرموده است که ما بنی آدم را برای کرامت آفریدیم و هیچ کس اجازه ندارد به کرامت انسان صدمه برساند.

او اضافه کرد: کرامت انسانی ویژه همه مستضعفان جهان است و خدای متعال این کرامت را فقط مخصوص شیعیان و مسلمانان قرار نداده بلکه همه مردم در جهان باید از کرامت بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/ک

جشنواره شهید رجایی  در قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت

شهردار اصفهان در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور گفت: مقرر شد در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت هر کلان‌شهر به اقتضای شهر خود فعالیت‌هایی را در دستور کار داشته باشد.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که با موضوع ویژه برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مجمع کلان‌شهرها هر چند وقت یک‌بار در جهت مسائل جاری شهرداری‌ها و مسائلی که در آینده نیاز به تدبیر باشد، در دستور کار قرار داده می‌شود.

وی افزود: در این جلسه با توجه به در پیش بودن دهه کرامت پیش‌بینی شد تا شهرداران از این فرصت فرهنگی و معنوی برای توسعه فرهنگ رضوی در استان‌ها و شهرهای خود بهره‌مند شوند.

شهردار اصفهان ادامه داد: خرید اتوبوس و ناوگان حمل‌ونقل عمومی و توسعه زیرساخت‌ها دیگر موضوع مطرح شده در نشست امروز ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور بود.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه سایر موضوعاتی که می‌تواند هم‌افزایی شهرها و شهرداری‌ها را در خصوص مسائل حل و فصل کند، در دستور کار مجمع کلان‌شهرها قرار دارد، ادامه داد: ارائه مطالب پیرامون این موضوعات همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی بر تأثیر این هم افزایی در میان شهرداری‌های کشور، تصریح کرد: تا کنون یک تشکل مجمع کلان‌شهرها را داشته‌ایم اما این تشکل قدرت لازم را نداشته است و پیش بینی ما این است که اگر به سمت اتحادیه برویم و انسجام سازمانی تعریف شده با اهداف و ساختار مشخص پیدا کنیم قدرت هم‌افزایی ما می‌تواند بسیاری از مشکلات درون ساختاری و سازمانی شهرداری و همچنین مشکلات بین سازمانی که با دولت، قوه قضائیه و مجلس از موضع یک تشکل و نهاد اجتماعی و قانونی است را رفع کند.

وی درباره وضعیت مطالبات شهرداری‌ها از دولت اضافه کرد: این موضوع در میان تمام شهرداری‌ها مطرح است و با ثبت این مطالبات از سوی شهرداری‌ها، دولت موظف به پرداخت است، اما دولت طی دو سال اخیر به دلیل شرایط اقتصادی نتوانسته است مطالبات را باز پرداخت کند؛ از سوی دیگر با توجه به تعهدات قانونی که دولت در حوزه تأمین زیرساخت‌ها در بخش‌هایی همچون حمل‌ونقل دارد و شهرداری‌ها به خودی خود توانایی احداث خطوط قطار شهری و یا تأمین و انتقال اتوبوس به شهرها را ندارند، این حوزه هم مدتی دچار چالش شده است و جز مباحث مطرح شده از سوی شهرداران است تا با تعامل با دولت این موضوع حل شود.

شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: مقرر شد هر کلان‌شهر به اقتضای شهر خود فعالیت‌هایی را در دستور کار داشته باشد.

قاسم‌زاده اضافه کرد: در شهر اصفهان سال گذشته در این ایام محله‌های کرامت فعال شد و ظرفیت هر محله برای دهه کرامت فعال شد و مستضعفین شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند و جشن‌های مناسبتی این ایام به همت مردم در سطح محلات برگزار شد.

کد خبر 745825

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی